یکشنبه 15 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرکاظمی و علی آبادی فردا توديع و معارفه می‌شوند، مهر

مراسم توديع سيدمسعود ميرکاظمی وزير سابق نفت و محمد علی آبادی سرپرست اين وزارتخانه فردا دوشنبه با حضور معاون اول رئيس جمهور در وزارت نفت برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار مهر، در حالی مراسم توديع سيدمسعود ميرکاظمی وزير سابق نفت و محمد علی آبادی سرپرست اين وزارتخانه فردا دوشنبه با حضور معاون اول رئيس جمهور در وزارت نفت برگزار می‌شود که احتمال بيان ناگفته‌هايی از صنعت نفت و نفوذ تدريجی جريان انحرافی در اين صنعت وجود دارد.

دکتر محمود احمدی‌نژاد عصر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه با صدور حکمی و به استناد اصل يکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران و با عنايت به مراتب تعهد، شناخت و سوابق مفيد اجرايی، محمد علی‌آبادی را به عنوان سرپرست وزارت نفت منصوب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی آبادی که پيشتر به عنوان رئيس سازمان تربيت بدنی، قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی در دولتهای نهم و دهم مشغول به کار بوده است، بايد سکان يکی از استراتژيک ترين وزارتخانه اقتصادی کشور را بر دست بگيرد.

رئيس جمهور ۲۴ ارديبهشت ماه در اجرای ماده ۵۳ قانون برنامه پنجم مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبه هيئت وزيران در نامه های جداگانه‌ای پايان مسووليت سيد مسعود ميرکاظمی در وزارت نفت را اعلام کرده بود.

اجرای طرح توليد ضربتی بنزين در صنايع پتروشيمی، تعيين تکليف قرارداد طرح توسعه ميادين مشترک نفت و گاز و به ويژه فازهای پارس جنوبی، خودکفايی و صدور نخستين محموله بنزين صادراتی ايران به بازارهای جهانی و راه اندازی سامانه الکترونيکی کالا برخی از دستاوردهای ميرکاظمی در وزارت نفت است.

گفته می شود سيد مسعود ميرکاظمی به دليل عضويت در هيئت علمی دانشگاه، علاقه مند به پذيرش مسئوليتهای اجرايی نبوده و درصدد انجام امور علمی در دانشگاه و مراکز آموزش عالی کشور است.

ميرکاظمی دارای دکترای مهندسی صنايع از دانشگاه تربيت مدرس است که پيشتر به عنوان وزير بازرگانی در دولت نهم، رئيس مرکز بررسی سيستم‌ها و افزايش بهره‌وری، رئيس هيئت مديره و مديرعامل سازمان اتکا وزارت دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح، رئيس دانشگاه شاهد و رئيس مرکز مطالعات بنيادی در دولتهای مختلف مشغول به کار بوده است.

محمد علی‌آبادی هم پيشتر به عنوان وزير پيشنهادی نيرو در دولت دهم از سوی رئيس جمهور معرفی شده بود که موفق به کسب رای اعتماد از نمايندگان مردم در خانه ملت نشده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016