چهارشنبه 18 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو عضو ديگر کومله دستگير شدند، ايسنا

نيروهای سپاه بيت‌المقدس و سربازان گمنام امام زمان در اقدامی موثر دو عضو باقيمانده تيم تروريستی وابسته به گروهک منحله کومله را در يکی از روستاهای شهرستان سروآباد دستگير و تيم آنان را به طور کامل متلاشی کردند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين تيم تروريستی شب سيزدهم خردادماه جاری يک بسيجی ساکن در روستای انديمن (هنی‌من) کامياران را در جلوی چشمان زن و بچه‌اش به شهادت می‌رسانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين تيم تروريستی وابسته به گروهک منحله کومله دو روز پس از اين جنايت با تلاش نيروهای سپاه کامياران رصد و سه نفر از آنان را زخمی و يکی ديگر را به هلاکت رساندند.

نيروهای سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) همچنين با اشرافيت کامل اطلاعاتی دو نفر ديگر از آنان را پس از گذشت دو روز ديگر دستگير کردند.

به گزارش ايسنا به نقل از سپاه نيوز، دو عضو ديگر اين گروهک تروريستی که در سيزدهم خرداد ماه جاری بسيجی شهيد شيرزاد ميدانی را در روستای هنی‌من کامياران به شهادت رسانده بودند، ديروز با هوشياری و اقتدار نيروهای سپاه بيت‌المقدس کردستان، همکاری اداره کل اطلاعات استان و مردم منطقه دستگير شدند.

عمليات تعقيب و دستگيری اين دو تروريست ساعت ۱۲ و ۳۰ دقيقه ظهر روز سه‌شنبه در حوالی روستاهای بريدر و هرسين از توابع شهرستان سروآباد انجام شد.

در جريان اين عمليات که با همکاری خوب اهالی منطقه صورت گرفت، تعداد چهار قبضه سلاح انفرادی و ساير تجهيزات مربوطه نيز از اعضای تيم تروريستی وابسته به استکبار جهانی کشف و ضبط شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016