پنجشنبه 19 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاردار انگليس در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد، مهر

کاردار سفارت انگلستان در در پاسخ به اظهارات وزير امور خارجه انگليس درخصوص ايران به وزارت امورخارجه کشورمان فرخوانده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پاسخ به اظهارات غير واقعی ويليام هيگ وزير امور خارجه انگليس درباره دخالت جمهوری اسلامی ايران در تحولات سوريه، کاردار انگليس در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شديد کشورمان به وی ابلاغ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار رئيس اداره اول غرب اروپای وزارت امور خارجه با اشاره به اتهامات وارده از جانب وزير خارجه انگليس و تکرار آن ازجانب يکی از سخنگويان وزارت امور خارجه اين کشور که بدون هيچ گونه مدرک و دليلی بيان شده است؛ تاکيد کرد: اين اظهارات کاملا بی پايه و اساس بوده و بر مبنای يک سلسله دروغ پردازی صورت پذيرفته است.

وی افزود: دولت انگليس به دليل اقدامات مداخله آميز و ايفای نقش مخرب در تحولات منطقه بخصوص آموزش نيروهای نظامی برخی کشورها برای سرکوب مردم، صلاحيت طرح اينگونه مطالب و اظهار نظرها در باره ساير کشورها را ندارد.

در اين ديدار همچنين اظهارات مداخله جويانه مقامات انگليسی در امور داخلی کشورمان تقبيح و از رويکرد دوگانه و متناقض اين کشور در قبال تحولات منطقه انتقاد شد.

کاردار انگليس در پاسخ گفت: اعتراض وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران به اظهارات مقامات انگليسی را در اولين فرصت به اطلاع مقامات کشور متبوع خود خواهد رساند.

کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی اوايل سال ۹۰ طرحی را در راستای کاهش سطح روابط با دولت انگلستان ارائه داده که تا کنون مسکوت مانده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016