شنبه 28 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروي انتظامي: فضاي مجازي، برقراري امنيت را سخت تر مي كند

به گزارش خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی، فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفته که به منظور سالمسازي و امنيت فضاي سايبري در ایران، سند امنيت مجازي به تصويب رسيد.

به گزارش ايرنا، سردار سرتيپ پاسدار 'اسماعيل احمدي مقدم' عصر روز جمعه در جمع خبرنگاران در بندرانزلي خبر داده که: در اين سند براي كنترل سايت هاي اينترنتي پليس ۱۱۰ و پليس فتا پيش بيني شده است.

وي امنيت فضاي مجازي و تبادل اطلاعات را بسيار مهم خواند و اضافه كرد: هم اكنون پليس فتا (پليس فضاي مجازي و تبادل اطلاعات) در همه استانها تشكيل شده كه به جرايم سايبري مي‌پردازد.

وي اظهار داشت: فضاي اينترنتي و مجازي به عنوان يك فضاي جديد در كشور ما وجود داشته اما اقدامات لازم امنيتي و سالمسازي در اين محيط از قبل پيش بيني نشده بود.

مقام ارشد انتظامي ایران گفت: فضاي مجازي، برقراري امنيت را سخت تر مي كند كه بايد اين امنيت هم در جامعه برقرار شود.

احمدي مقدم در ادامه از راه اندازي آزمايشگاهها و دستورالعملهاي لازم براي آشنايي تربيت نيروهاي جديد با حوزه فضاي مجازي طي امسال و سال آينده خبر داد و گفت: براي كنترل اين حوزه نياز به آموزش و آشنايي پليس است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي با اشاره به عدم كنترل در فضاي سايبري كنوني كشور تصريح كرد: اگر در بخش تبليغات در روزنامه ها كسي قصد دادن آگهي را داشته باشد بايد مراحلي را طي كند اما در فضاي مجازي كنترلها و آيين نامه هاي لازم وجود ندارد.

فرمانده انتظامي ناجا اعلام کرد: با سند امنيت فضاي مجازي و پليس فتا و وجود دادسراهاي تخصصي در دستگاههاي قضايي سوء استفاده از اين فضا به حداقل برسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016