چهارشنبه 1 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايرنا: حمله تروريستی به هيات نفتی ايرانی در عراق ناکام ماند

تهران - مدير روابط عمومی شرکت ملی پخش و پالايش فرآورده‌های نفتی ايران گفت: حمله تروريستی پيش از ظهر امروز به هيات نفتی ايران که برای مذاکره در مورد فروش سوخت و فرآورده‌های نفتی با وزارت برق عراق، در بغداد بسر می بردند ناکام ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


'سيد عليرضا سادات مير' رييس روابط عمومی شرکت ملی پالايش و پخش فرآورده‌های نفتی ايران روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ايرنا ضمن اعلام اين مطلب در مورد حادثه اتفاق افتاده برای هيات ايرانی گفت: هيات پنج نفره ايرانی به سرپرستی 'عليرضا ضيغمی' معاون وزير نفت و مدير عامل شرکت ملی پالايش و پخش فرآورده های نفتی ايران برای مذاکره در مورد فروش سوخت و فرآورده‌های نفتی با طرف عراقی به اين کشور سفر کرده بود.
سادات مير ادامه داد: اين هيات پيش از ظهر امروز پس از اتمام مذاکره با معاون وزير نفت عراق و در مسير مراجعه به وزارت برق اين کشور مورد حمله تروريستی قرار گرفته‌اند.
وی تاکيد کرد: خوشبختانه هيچگونه آسيبی به هيات ايرانی در جريان اين حمله تروريستی وارد نشد و مقامات ايرانی مذاکرات خود را با مقامات وزارت برق عراق انجام داده و قراردادهای مربوط به فروش فرآورده‌های نفتی ايران به نيروگاه‌های عراق را به امضا رساندند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016