جمعه 3 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

١٦٢نفرازپزشکان کشورخواهان مجازات مسئولان مرگ هدی صابر و هاله سحابی شدند، رادیو بین المللی فرانسه

نوشتۀ بیژن برهمندی

امضاء کنندگان درنامه ای به رئیس قوه قضائیه تاکید کرده اند که طی سالیان اخیر "حوادث تاسف بارمشابه دربرخورد با زندانیان " بطورمکررمشاهده شده است و خواهان رسیدگی سریع و بدون اغماض و مجازات مقصرین و مسئولین این فجایع شده اند.

صدو شصت و دو نفر از اعضای جامعه پزشکی ایران در نامه ای به رئیس قوه قضائیه اعلام کردند که در مقابل سلامت آحاد جامعه احساس مسئولیت می کنندو نمی توانند درقبال بی توجهی مسئولین سکوت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این گروه از پزشکان که "برخورد اسفبار مسئولین زندان " با بیماری جدی قلبی زندانی سیاسی هدی صابر را باعث بهت و اندوه ملت و بخصوص جامعه پزشکی ارزیابی کرده اند، با یادآوری واقعه " درگیری منجر به فوت" یک زندانی سیاسی دیگر – هاله سحابی – این حوادث را "فجایعی" دانسته اند که برای وجدان های بیدار و مسئول و مردم شریف این مرز و بوم "غیر قابل تحمل " است.

امضاء کنندگان این نامه تاکید کرده اند که طی سالیان اخیر "حوادث تاسف بار مشابه دربرخورد با زندانیان " بطورمکرر مشاهده شده است.
این نامه خواهان رسیدگی سریع و بدون اغماض و مجازات مقصرین و مسئولین فجایع اندوهباری که به مرگ این دو زندانی سیاسی منجرگردید شده است.
نویسندگان هم چنین خواهان تشکیل" کمیته پزشکی متخصص و مستقل " برای بررسی سلامت سایر زندانیان سیاسی شده اند.

دکتر مصطفی معین وزیر سابق علوم ، محمد رضا خاتمی ازرهبران مشارکت، علی شکوری راد و فاطمه رمضانزاده هر دو از شخصیت های اصلاح طلب در زمره امضاو کنندگان هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016