سه شنبه 7 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح سوال از رئيس جمهور به يک ماه آينده موکول شد، استيضاح وزير کشور در دستور نيست، سايت مجلس

حسين سبحانی‌نيا عضو هيات رئيسه مجلس شورای اسلامی گفت: رسيدگی به طرح سوال از رئيس جمهور به بعد از هفته سرکشی نمايندگان به حوزه انتخابيه و تعطيلات آتی مجلس موکول می‌شود. پس از مطرح شدن اين موضوع در صحن علنی مجلس رئيس جمهور يک ماه فرصت دارد برای پاسخگويی به مجلس بيايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی، ممکن است که برخی از نمايندگان تا آن زمان امضای خود را پس بگيرند. اگر حد نصاب امضا از عدد ۷۵ پايين‌تر بيايد سوال قابل تنفيض نيست. رسيدگی به طرح سوال از رئيس جمهور به بعد از تعطيلات آتی مجلس موکول می‌شود. در اين چند روز اتفاق خاصی در اين رابطه رخ نخواهد داد.

عضو هيات رئيسه مجلس تاکيد کرد: طبق ماده ۱۹۶ آيين‌نامه داخلی مجلس اين طرح اعلام وصول ندارد و معاونت مربوطه به کميسيون مربوطه ارجاع خواهد کرد و اگر نمايندگان در کميسيون از توضيحات نماينده رئيس جمهور قانع شوند، طرح در صحن مطرح نخواهد شد.

وی در رابطه با اينکه سوال از رئيس جمهور به کدام کميسيون مربوط می‌شود، گفت: آن را بايد معاونت قوانين اعلام کند.

سبحانی‌نيا همچنين اعلام کرد: استيضاح وزير کشور در دستور کار مجلس قرار ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016