چهارشنبه 8 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولین جلسه دادگاه علیه نیروهای اپوزیسیون ایرانی در برلن به دنبال شکایت سفیر جمهوری اسلامی به خاطر شعار"سرنگون باد جمهوری اسلامی ایران"!

اولین جلسه دادگاه علیه نیروهای اپوزیسیون ایرانی در برلن به دنبال شکایت سفیر جمهوری شکنجه واعدام به خاطر شعار"سرنگون باد جمهوری اسلامی ایران"!

ایرانیان آزادیخواه در سراسر جهان!

همانگونه که اطلاع دارید در روز جهانی حقوق بشر در ١دسامبر ٢٠١٠ آکسیون اعتراضی ما بدنبال شکایت سفیر رژیم در برلن مورد خشونت پلیس قرار گرفت . این آکسیون در رابطه با نقض سیستماتیک حقوق بشرو موج فزاینده اعدام در ایران برگزار شده بود. حمله پلیس به اپوزیسیون ایرانی به دنبال شکایت سفارت جمهوری اسلامی از یک پلاکارد با مضمون "سرنگون باد جمهوری اسلامی ایران" در مطبوعات آلمان به یکی از خبرهای جنجالی تبدیل شد.

شکایت ما علیه اقدام پلیس در رابطه با نقض آشکار آزادی بیان شرکت کنندگان این میتیگ از طریق قضائی مورد پیگیری قرار گرفت و پلیس قبل از محکوم شدن در دادگاه پذیرفت که اقدامش غیر قانونی بوده است واین پرونده بسته شد.

شش نفر از فعالین سیاسی که مورد ضرب و جرح قرار گرقته بودند از پلیس به دادگاه اداری استان برلن شکایت کرده اند. پلیس نیز از هر شش نفر آنان به جرم "مقاومت" و "تلاش برای نجات افراد در خطر دستگیری" شکایت کرده است. جالب توجه است که سفارت رژیم نیز از دو نفری که مسئولیت این آکسیون را به عهده داشتند شکایت کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اولین جلسه دادگاه بررسی شکایت پلیس علیه یکی از مجروحین و دستگیرشدگان در روز پنج شنبه 30 ژوئن در برلن برگزار می شود. با حضور گسترده در سالن دادگاه نشان دهیم که از آزادی بیان و حق تعیین مبارزه سیاسی خود ، در هر کجا که هستیم دفاع می کنیم.

زمان: پنج شنبه ۳٠ ژوئن ٢٠١١ راس ساعت ١٠ صبح
Amtsgericht Tiergarten مکان:
Wilsnacker Strasse 4, 10559Berlin
Raum/B136
U9- Haltestelle Turmstr.


کمیته دفاع از زندانیان سیاسی ایران – برلین
Komitee zur Unterstützung der politischen Gefangenen im Iran- Berlin e.V.
kupg_iran@yahoo.de
کانون پناهندگان سیاسی ایرانی – برلین
Verein iranischer Flüchtlinge in Berlin e.V. (IPRBERLIN.COM)
VereinIranischerFluechtlinge@gmx.de


برای اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعع کنید:
http://www.akhbar-rooz.com/news.jsp?essayId=34130

http://www.youtube.com/user/ramin4orever#p/a/u/2/wfFBca_Lv4k
http://asre-nou.net/php/view.php?objnr=12678


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016