پنجشنبه 9 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمريکا: دو کشور ايران وسوريه دررأس کشورهای حامی تروريسم هستند، راديو بين المللی فرانسه

فواد روستائی - "جان برنان"*، مشاور مبارزه با تروريسم باراک اوباما- رئيس جهموری آمريکا- ديروز (چهارشنبه) طی يک سخنرانی در واشنگتن گفت جمهوری اسلامی ايران و سوريه کماکان در صدر فهرست کشورهای پشتيبان تروريسم قرار دارند.

"جان برنان"*، در بخش ديگری از سخنان خود حزب الله لبنان و سازمان فلسطينی حماس را به عنوان دو سازمان تروريستی که اسرائيل و منافع آمريکا در منطقه را تهديد می کنند مورد انتقاد قرار داد و گفت: از همين روآمريکا با استفاده از ابزار و امکانات مختلف خود در عرصۀ سياست خارجی، برای جلوگيری از به خطر انداختن امنيت ملی آمريکا از سوی اين رژيم ها و اين سازمان ها ادامه خواهد داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشاور مبارزه با تروريسم اوباما که برای تشريح رويکرد يا استراتژی ضد تروريسم جديد آمريکا در دانشگاه "جان هاپکينز"** واشنگتن سخن می گفت افزود: اين رويکرد يا استراتژی به اين امر اذعان دارد که کشورهای متعددی در جهان برای مقابله با منافع آمريکا از تروريسم پشتيبانی می کنند.
خبرگزاری فرانسه ضمن مخابرۀ سخنان "جان برنان"* يادآوری می کند که هر دو کشور ايران و سوريه از حزب الله لبنان که در فهرست سازمان های تروريستی دولت آمريکا قرار دارد حمايت می کنند.
"جان برنان"* در دنبالۀ سخنان خود در ارتباط با سازمان تروريستی القاعده گفت: موفقيت های اخير در مبارزۀ آمريکا عليه اين سازمان و از جمله کشته شدن اسامه بن لادن- رهبر اين سازمان- در حملۀ کماندوهای آمريکائی به مخفيگاه او در پاکستان، القاعده را به پيکری بدون سر تبديل کرده است.
از نظر مشائور مبارزه با تروريسم باراک اوباما، ضربۀ وارده به القاعده به گونه ای است که می توان پيش بينی کرد که رهبران بلندپایۀ آن از صحنه ناپديد خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016