یکشنبه 12 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پشت پرده سیاست در مشرق: جن گیر میلیاردر، تئوری جدید عبدالله نوری، جاسوسی با پوشش روزنامه نگاری و ...

مطلب زیر عینا از سایت خبری مشرق، از سایت های تندرو جریان راست نقل شده است:

خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*شنیده ایم یکی از جن گیر های دستگیر شده در استان همدان که از حداقل سواد خواندن و نوشتن بی بهره بوده، ظرف مدت چند سال بیش از 2 میلیارد تومان درآمد داشته است.

*یکی از روزنامه نگاران و سردبیران نشریات سیاسی به نام (ر-ق) اخیرا به اتهام جاسوسی بازداشت شده است. گفته می شود قرار بوده وی به تازگی سردبیری یک روزنامه مطرح را برعهده گیرد. این فرد همچنین مسئول گروه مطالعاتی یک مرکز تحقیقات استراتژیک بوده است.

* شنیده ایم رئیس یک شرکت سرمایه گذاری مطرح که در بورس نیز فعال می باشد ، به اتهام صدها میلیاردها ریال تحصیل مال غیر مشروع بازداشت شده است. وی ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با جریان انحرافی داشته است.

* گفته می شود یکی از احزاب نزدیک به کارگزاران سازندگی که اخیرا اعلام کرده در تبلیغات انتخاباتی خود از تصاویر هاشمی رفسنجانی استفاده می کند، در 8 استان کشور کاندیدای مشترک با جریان انحرافی دارد.

* شنیده ایم حدود دو هفته است که حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور به دلیل آنچه که اطرافیان وی کسالت می نامند کمتر در محل کار حاضر می شود.

* عبدالله نوری در جلسات اخیر اصلاح طلبان به شدت از تئوری خاتمی مبنی بر بازگشت به عرصه رقابت سیاسی با هر قیمتی حتی با عذرخواهی از نظام بخاطر عملکرد اصلاح طلبان در فتنه 88 حمایت می کند.

* شنیده ایم قرار است به زودی مدیر موسسه مرکز مطالعات استراتژیک خاورمیانه از سوی دکتر صالحی وزیر امور خارجه منصوب شود. فرد مطرح برای این پست دارای سابقه حضور در نشریات زنجیره ای و با برخی موسسات مطالعاتی غربی نیز ارتباط نزدیک دارد.

*(م.پ) مسوول دراویش ناجیه شریف که ادعای مهدویت کرده بود درتربت جام بازداشت شد. وی در آخرین دستورالعمل تشکیلاتی همه زنهای فرقه را بر خود محرم و حلال کرده بود .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* شنیده ایم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به حکم توقیف هفته نامه 9 دی معترض و معتقد است اعضای هیات نظارت باید با سعه صدر بیشتری با این نشریه برخورد می کردند.

*گفته می شود 1427 هکتار زمین که در قالب طرح طوبی به بهاییان مهدی شهر واگذار شده بود، از این فرقه بازپس گرفته شد.

* حدود دو ماه است پرداخت حقوق کارکنان و گردش مالی سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی با مشکلات عدیده ای مواجه شده است. مجلس بعد از تصویب وزارت ورزش و جوانان فعالیت این دو سازمان این را غیر قانونی دانسته و هرگونه تصرف مالی در آنها را قانونا ممنوع کرده است.

* قرار است در نهاد ریاست جمهوری مرکز امور مهاجرین به ریاست یکی از اعضا دفتر رئیس جمهور تاسیس شود. این مرکز به امور اتباع بیگانه در ایران و همچنین ایرانیان خارج کشور می پردازد. گفته می شود در حال حاضر 17 سازمان متکفل امور مهاجرت ایرانیان و اتباع بیگانه هستند که تداخل کاری آنها مشکلاتی را بوجود آورده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016