شنبه 25 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشويق و حمايت از پگاه آهنگرانی و سر دادن شعار “مرگ بر ديکتاتور” در برخی از سينماهای تهران، تحول سبز

در برخی از سينماهای تهران از جمله ملت و پرديس پس از اتمام فيلم جمعيت حاضر در سالن علاوه بر تشويق اين هنرمند در بند با فرياد زدن نام او اقدام به سر دادن شعار “مرگ بر ديکتاتور “ کرده و پس از آن سالن سينما را ترک نموده اند. به نظر می رسد با توجه به بازداشت هنرمند جوان و سبز انديش کشورمان، پگاه آهنگرانی و ايفای نقش او در دو فيلم “ورود آقايان ممنوع” و “آقايوسف” علاقه مندان به هنر و سينما طی روزهای آتی حضور پررنگ تری را در سينماها در اعتراض به بازداشت ايشان داشته و برای حمايت از وی به تماشای اين دو فيلم در سينماها بنشينند.

تحول سبز: پگاه آهنگرانی از سوی مردم حاضر در سينماهای تهران مورد تشويق و حمايت قرار گرفت.

به گزارش تحول سبز، پس ازانتشار خبر دستگيری پگاه آهنگرانی از بازيگران سينمای ايران که موجی از اعتراض و انتقاد نسبت به بازداشت اين هنرمند جوان از سوی علاقه مندان به عرصه هنر را در ير داشت. مردم نيز با اعتراضات مدنی خود در سالن های برخی از سينماهای تهران نسبت به بازداشت اين هنرمند جوان و سبز انديش معترض شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس گزارش شاهدان عينی، طی چند روز گذشته پس از اتمام فيلم ها در برخی از سالن های سينمای تهران حاضرين در سالن با تشويق های مستمر خود و فرياد زدن نام پگاه آهنگرانی، اعتراض شان را نسبت به دستگيری اين هنرمند جوان اعلام داشته و بدين طريق وی را حمايت و خواهان آزادی او شده اند.

بر اساس همين گزارش شب گذشته در برخی از سينماهای تهران از جمله ملت و پرديس پس از اتمام فيلم جمعيت حاضر در سالن علاوه بر تشويق اين هنرمند در بند با فرياد زدن نام او اقدام به سر دادن شعار “مرگ بر ديکتاتور “ کرده و پس از آن سالن سينما را ترک نموده اند.

پگاه آهنگرانی که در انتخابات رياست جمهوری گذشته از حاميان و فعالين ستاد تبليغاتی ميرحسين موسوی بود، شامگاه روز ۱۹ تير ماه توسط ۵ نفر که احتمالا از حفاظت اطلاعات نيروی انتظامی بودند در منزل شخصی‌اش دستگير شده و هم اکنون نيز در اختيار نيروهای اطلاعت سپاه بوده و تحت بازجويی می باشد.

هنوز در مورد اتهامات احتمالی اين بازيگر خبری منتشرنشده است. پگاه آهنگرانی بازيگر و فرزند منيژه حکمت از کارگردانان ايرانی و جمشيد آهنگرانی کارگردان فيلم های ” جوانمرد ” و ” شبيخون ” است.

گفتنی ست، وی در دو فيلم ” ورود آقايان ممنوع” به کارگردانی رامبد جوان و ” آقايوسف” به کارگردانی علی رفيعی نيز نقش آفرينی کرده است که اين اين دو فيلم هم اکنون در سينماهای تهران و شهرستانها در حال اکران می باشد.

فروش “ورود اقايان ممنوع” روزانه ده ميليون بيشتر از “اخراجی های۳″

شايان ذکر است، فيلم ورود آقايان ممنوع ساخته رامبد جوان که پگاه آهنگرانی نيز در آن ايفای نقش کرده است، بدون سرمايه گذاری سنگين، تبليغات ويژه و حمايت خاصی از يک ماه قبل در تهران اکران شده است، در حالی به فروش روزانه ۴۳ ميليون تومان دست يافته و حتی رکورد سقف فروش آخر هفته اخراجی ها را نيز پشت سر گذاشته است که تعداد سينماهای کمتری از اخراجی ها در اختيار اين فيلم بوده است.

اگر اين فيلم نظير اخراجی ها ۶۷ روز روی اين تعداد پرده سينما بماند به احتمال زياد رکورد تاريخ سينمای ايران را خواهد شکست. همانگونه که فيلم مارمولک اثر کمال تبريزی اين ظرفيت را داشت اما بلافاصله از پرده سينماها پايين کشيده شد.

به نظر می رسد با توجه به بازداشت هنرمند جوان و سبز انديش کشورمان، پگاه آهنگرانی و ايفای نقش او در اين دو فيلم علاقه مندان به هنر و سينما طی روزهای آتی حضور پررنگ تری را در سينماها در اعتراض به بازداشت ايشان داشته و برای حمايت از وی به تماشای اين دو فيلم در سينما ها بنشينند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016