شنبه 25 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

الهام: جريان انحرافی ارزش‌های انقلابی را تبديل به اصلاح‌طلبی کرد، فارس

خبرگزاری فارس: سخنگوی دولت نهم گفت: جريان انحرافی ارزش‌های انقلابی را تبديل به واقع‌گرايی و اصلاح‌طلبی کرد و با تغيير ارزش‌ها گفتمان جديدی را جايگزين کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامحسين الهام شامگاه جمعه در نخستين همايش منطقه‌ای مکتب اسلام و اصول‌گرايی راستين اظهار داشت: جريان فتنه برای خدشه‌دار کردن جريان انقلاب به‌وجود آمد و به تدريج تبديل به جريانی برای براندازی نظام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی دولت نهم افزود: در حفظ انقلاب نبايد روحيه انقلابی خود را از دست بدهيم و با بينش و بصيرت انحرافات را مديريت کنيم.
وی ادامه داد: جريان انحرافی ارزش‌های انقلابی را تبديل به واقع‌گرايی و اصلاح طلبی کرد و با تغيير ارزش‌ها، گفتمان جديدی را جايگزين کرد و در بيانات ۲۹ خرداد در ادبيات مقام معظم رهبری ادبيات فتنه شفاف شد.
الهام افزود: بايد در انتخابات مجلس مراقبت کنيم، زيرا عدالت حرکت اصلی انقلاب است و دغدغه رهبر در اين عرصه عدالت بود که در سال ۸۴ محقق شد و دکتر احمدی‌نژاد به آن جامه عمل پوشاند.
وی افزود: اصلاح رفتار کارگزاران در اين ۸ سال انرژی رهبری را گرفت، آينده از آن انقلاب است که توقف‌ناپذير است.
سخنگوی دولت نهم با توجه به نزديکی عيد نيمه شعبان گفت: منتظر موعوديم و در اين انتظار بايد خالص باشيم زيرا انقلاب در مسير حقيقت موعود قرار دارد و آماده پذيرش دولت مهدويت هستيم.
صادق محصولی وزير سابق رفاه و تامين اجتماعی نيز گفت: عمل به مبانی دينی در کار سياسی کار سختی است و مخالفان اصول گرايی، همان‌هايی که در انتخابات ۸۸ و فتنه سال اخير مردود شدند، اکنون مدعی اصول‌گرايی هستند و کارشکنی می‌کنند.
محصولی افزود: اگر به منشور اصول‌گرايی عمل نشود، مردم اعتمادشان را به آنها از دست می‌دهند و به سراغ ديگری می‌روند.
وی گفت: برای بعضی‌ها عمل به احکام دين فقط در حد شعار و خالی نبودن عريضه است و دين را در حاشيه و يک‌جانبه نگاه می‌کنند و برای پيروزی مؤمنين ابتلائات بزرگ نظير آنچه در فتنه اخير و انتخابات اتفاق افتاد لازم بود تا انقلاب ما را چند پله بالاتر ببرد.
محصولی گفت: مبانی اصولگرايی بر مبنای اسلام خالص است و هر حرکتی که مبتنی بر مبانی دينی اسلام نباشد، شکست خورده است، زيرا اصول‌گرايی منطبق بر گفتمان انقلاب اسلامی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016