شنبه 25 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال معرفی علی‌آبادی ‌‌برای تصدی وزارت نفت، فارس

خبرگزاری فارس: سخنگوی کميسيون انرژی مجلس گفت که به احتمال زياد محمد علی‌آبادی سرپرست فعلی وزارت نفت برای تصدی اين وزارتخانه و اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی می‌شود.

سيدعماد حسينی نماينده مردم قروه و سخنگوی کميسيون انرژی مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از احتمال معرفی محمد علی‌آبادی سرپرست فعلی وزارت نفت برای تصدی اين وزارتخانه به مجلس به منظور اخذ رأی اعتماد از سوی دولت خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: تاکنون به صورت رسمی فردی برای تصدی وزارت نفت معرفی نشده اما به صورت غيررسمی و در گفت‌وگوهايی که با نمايندگان دولت داشته‌ايم و شواهد امر، نشان می‌دهد که به احتمال زياد محمد علی‌آبادی برای تصدی وزارت نفت به مجلس معرفی خواهد شد.

سخنگوی کميسيون انرژی مجلس با بيان اينکه بايد وضعيت علی‌آبادی و برنامه‌ها و شرايط او در مجلس در صورت معرفی وی برای وزارت نفت مورد بررسی قرار گيرد، گفت که بهتر است در اين زمينه پيش از معرفی وزير، رايزنی با مجلس و کميسيون تخصصی وزارت نفت يعنی کميسيون انرژی صورت گيرد، چراکه کميسيون انرژی نقش مهمی در رأی‌آوری يا عدم رأی‌آوری وزير معرفی شده دارد و عدم رايزنی در مجلس در اين زمينه هزينه‌های زيادی هم به دولت و هم به مجلس تحميل می‌کند.

به گفته وی، در کميسيون انرژی مقرر شد فعلاً ظرف مدت چند ماه علی‌آبادی به عنوان سرپرست در وزارت نفت فعاليت کند و سپس کميسيون در صورت معرفی وی به عنوان وزير به ارزيابی فعاليت‌ها و اقداماتش در وزارتخانه مزبور بپردازد.

سيدعماد حسينی بر همين اساس متذکر شد: وزارت نفت يکی از وزارتخانه‌های بسيار مهم کشور است و از اين جهت نمايندگان مجلس به خصوص اعضای کميسيون انرژی دغدغه‌های فراوانی در خصوص مشکلات اين وزارتخانه دارند، از اين‌رو بايد فرد معرفی شده برای تصدی اين وزارتخانه‌ها، برنامه‌های خود را در بخش‌های مختلف برای رفع دغدغه نمايندگان برای رأی‌آوری ارائه دهد.

وی در خاتمه از احتمال معرفی محمد عباسی سرپرست فعلی وزارت ورزش برای تصدی اين وزارتخانه، مهدی غضنفری برای تصدی وزارت جديدالتأسيس "صنعت، معدن و تجارت " و عبدالرضا شيخ‌الاسلام برای وزارتخانه جديد "کار، تعاون و رفاه اجتماعی " به مجلس برای اخذ رأی اعتماد خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016