شنبه 1 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
3 خرداد» دادستان قزوين: قانون قطع دست براي کاهش سرقت پيگيري مي‌شود، ايسنا
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيگيری و برخورد قاطع با سارقان صندوق‌های صدقات، ايسنا

معاون حقوقی و امور مجلس کميته امداد امام خمينی(ره) با اعلام پيگيری و برخورد قاطع با سارقان صندوق‌های صدقات، گفت: اين برخورد‌ها براساس گزارش‌های مردمی رسيده و توسط نيروی انتظامی انجام می‌شود، قوه قضاييه هم در رسيدگی به پرونده اين سارقان و صدور حکم آنها بدون اتلاف وقت عمل می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منصور قمشه در گفت‌وگو با خبرنگار«اجتماعی» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با تاکيد بر اينکه هيچ مسامحه و گذشتی در زمينه برخورد با سارقان صورت نمی‌گيرد، اظهار کرد: مردم انتظار دارند از صدقات ‌آنها که حکم امانت را دارد به خوبی محافظت شود و به همين خاطر معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کميته امداد صندوق‌هايی جديد را طراحی کرده و نصب می‌کند که از ميزان امنيت بالايی برخوردار هستند.

به گفته وی رويکرد جديد کميته امداد ايجاد صندوق‌های الکترونيکی و دريافت صدقه از طريق خودپردازها است.

وی با بيان اينکه شيوه‌های مختلف سارقان صندوق‌های صدقات در حال شناسايی دقيق است، گفت: به زودی آمار متجاوزان و سارقان صندوق‌های صدقات را هم اعلام می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016