شنبه 1 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار کاردار آلمان به وزارت خارجه در اعتراض به اقامت رهبر پژاک در اين کشور، مهر

کادن باخ کاردار آلمان در تهران در غياب سفير آن کشور، امروز شنبه به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شديد کشورمان نسبت به اقدامات گروهک تروريستی پژاک در ايران و اقامت سرکرده گروهک مذکور در خاک اين کشور، به وی ابلاغ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، رئيس اداره اول غرب اروپای وزارت امور خارجه کشورمان در اين ديدار با اشاره به اقدامات گروهک تروريستی پژاک طی چنـد سـال اخیــر که منجر به شهادت و مجروح شـدن تعـداد زیـادی از شهروندان جمهوری اسلامی ايران گردیـده، تعهدات بیـن المللـی دولت ها در قبال مبارزه جدی و بدون تبعيض با پديده شوم تروريسم را ياد آور و در ایـن راستا حضور سرکرده گروهک پژاک در خاک آلمان را ناقض تعهدات بیـن المللـی دولت آلمان و مشـوق تروريست ها در تــداوم جنـایـات ضـد بشـری آنهـا دانست.

اين مقام وزارت امورخارجه از دولت آلمان خواست که ضمن خودداری از ادامه سياست برخورد دوگانه با مقوله تروريسم، به تعهدات و مسئوليتهای بين المللی خود در اين زمينه عمل نموده و اقدامات جدی عليه توقف فعاليتهای عناصر گروهک تروريستی پژاک را بعمل آورد.

کاردار آلمان گفت که مراتب را به برلين منعکس نموده و نتيجه را به وزارت امور خارجه اطلاع خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016