چهارشنبه 5 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عماد حسينی، سخنگوی کميسيون انرژی مجلس: مسئولان در مورد نيروگاه بوشهر شفاف سازی کنند، ايلنا

- روسيه نسبت به ايران مسئوليت پذيری ندارد
- بحث‌هايی مطرح بود، مبنی بر اينکه بدون مناقصه يک سری پروژه‌های نيروگاه هسته‌ای را واگذار کنند اما اين مساله خلاف قانون است و نمی‌تواند شرايط بين المللی ما را تضمين کند.


ايلنا:سخنگوی کميسيون انرژی مجلس با طرح اين سوال که مسئولان تا چه اندازه می خواهند برابر بد قولی های روسيه کوتاه بيايند؟ يادآور شد: تا کنون چندين بار روس ها قول راه اندازی نيروگاه بوشهر را به ايران داده‌اند اما با توجه به شرايطی که نيروگاه بوشهر دارد قطعا فعلا راه اندازی آن ممکن نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد عماد حسينی نماينده قروه و دهگلان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ايلنا، با تاکيد بر اينکه روسيه نسبت به راه اندازی نيروگاه بوشهر مسئوليت پذيری ندارد، اظهار داشت: روسيه تا کنون با حيثيت جمهوری اسلامی بازی کرده است و اصل راه اندازی نشدن نيروگاه به اين دليل است که روسيه نمی‌خواهد تکنولوژی هسته‌ای به دست ايران بيفتد.
اين نماينده مجلس افزود:در اين شرايط نياز داريم که مسئولين با مردم و نمايندگان مجلس به طور شفاف سخن بگويند و شرايط را تشريح کنند چراکه ما بايد برای اين مساله راهکاری پيدا کنيم.
نماينده قروه با اشاره به اينکه اميدواری برای راه اندازی نيروگاه بوشهر وجود ندارد، تاکيد کرد: البته بحث‌هايی نيز مطرح بود، مبنی بر اينکه بدون مناقصه يک سری پروژه‌های نيروگاه هسته‌ای را واگذار کنند اما اين مساله خلاف قانون است و نمی‌تواند شرايط بين المللی ما را تضمين کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016