چهارشنبه 5 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار امضاکنندگان طرح سوال از رييس جمهور با لاريجانی، ايلنا

سعی داريم که بحث‌هايی در خصوص طرح سوال از رييس جمهور با لاريجانی در ميان بگذاريم و پاسخ‌های ايشان را بشنويم تا به يک جمع بندی کلی برسيم.


ايلنا: نماينده کاشمر گفت:ساعت ۱۲:۱۵ ظهر قرار است برخی امضاکنندگان طرح سوال از رييس جمهور با علی لاريجانی رييس مجلس شورای اسلامی در رابطه با اين طرح جلسه‌ای برگزار کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد رضا خباز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ايلنا اظهار داشت: قرار است که برخی امضاکنندگان اين طرح با لاريجانی ديداری داشته باشند که نتيجه آن را نيز به زودی اعلام خواهيم کرد.
اين نماينده اصلاح طلب مجلس در ادامه گفت: قرار است که امضاکنندگان اين طرح از لاريجانی در خصوص اعلام وصول نشدن اين طرح سوال کنند چراکه الان امضاکنندگان در شرايطی به سر می برند که نمی دانند اصلا اين طرح بايد منتفی شود يا نه و اگر قرار بر اعلام وصول شدن آن است چرا اعلام وصول نمی شود.
خباز افزود: سعی داريم که بحث‌هايی در خصوص طرح سوال از رييس جمهور با لاريجانی در ميان بگذاريم و پاسخ‌های ايشان را بشنويم تا به يک جمع بندی کلی برسيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016