جمعه 7 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دیدار سید محمد خاتمی با خانواده عبدالله مومنی (عکس)

سید محمد خاتمی رئیس جمهوری پیشین ایران دیروز پنج شنبه در دیدار با خانواده عبدالله مومنی سخنگو و رئیس شورای مرکزی سازمان ادوار تحکیم ضمن دلجویی از خانواده مومنی گفت: جای جوانان وسرمایه هایی چون مومنی ودیگر زندانیان سیاسی در زندان نیست .

محمد خاتمی در ادمه ضمن پیگیری وضعیت مومنی از خانواده اش نسبت به اخراج او از شغل معلمی ابراز تاسف کرد .

فاطمه آدینه وند همسر عبدالله مومنی نیز در این دیداربه وضعیت همسر زندانی اش پرداخت واز برگزاری دادگاهی جدید برای مومنی ابراز نگرانی کرد. این دادگاه به علت نامه سرگشاده مومنی به رهبر جمهوری اسلامی برگزار شده است . عبدالله مومنی در آن نامه به افشاگری شکنجه های طاقت فرسای زندان پرداخته بود.

IMG_0527.jpg

سید محمد خاتمی وضعیت کنونی را نگران کننده دانست ولی ابراز امید واری کرد که در آستانه ی ماه مبارک رمضان زندانیان بتوانند در کنار خانواده هایشان از نعمت آزادی بهره مند شوند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در این دیدار تعدادی دیگر از خانواده های زندانیان سیاسی چون عرب سرخی، جمالی، قدیانی نیز حضور داشتند.

IMG_0535.jpg

عبدالله مومنی رئیس ستاد شهروند آزاد مهدی کروبی بود که در سی خرداد 88 با ضرب و شتم شدید ماموران امنیتی دستگیر شد و پس از چند ماه به سر بردن در سلول انفرادی ؛ در دادگاهی فرمایشی به پنج سال زندان محکوم شد .

عبدالله مومنی تابستان سال های 82 و86 را نیز به علت فعالیت های دانشجویی در زندان بوده است.

IMG_0538.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016