چهارشنبه 12 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسئول روابط عمومی سپاه: رأی نمايندگان به قاسمی پاسخی قاطع به هجمه‌های رسانه‌ای غرب عليه سپاه بود، ايسنا

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رأی قاطع و هوشمندانه نمايندگان ملت ايران به مهندس قاسمی برای تصدی وزارت نفت پاسخی قاطع و معنادار به هجمه‌های امپراتوری رسانه‌ای غرب عليه سپاه بود.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف در پی رأی اعتماد نمايندگان مجلس شورای اسلامی به مهندس رستم قاسمی جهت تصدی وزارت نفت اظهار داشت: به محض مطرح شدن نام سردار قاسمی فرمانده قرارگاه خاتم الانبياء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تصدی وزارت نفت، هجمه‌های رسانه‌ای و تبليغات مسموم و ناجوانمردانه عليه اين نهاد انقلابی و مردمی به گونه‌ای خيره کننده افزايش يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: آنها با تمسک به مسائل و موضوعات مختلف و بی اساس اتهامات فراوانی را در چارچوب قبضه عرصه سياست و اقتصاد کشور توسط سپاه و تلاش برای حاکميت بر دولت روا داشتند و در فرايند سناريوی رسانه ای خود در تلاش بودند با فضاسازی روانی به اصطلاح مانع تصدی ايشان بر وزارت نفت شوند،اما رأی قاطع نمايندگان آگاه و هوشيار و انقلابی مجلس شورای اسلامی به مهندس قاسمی آنها را بار ديگر در بهت و حيرت فرو برد.

شريف با اشاره به اين‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از مردم و مجموعه‌ای صدرصد آماده و فعال در حوزه خدمات رسانی به کشور بويژه مناطق محروم بوده است، افزود: بررسی خدمات سرشار و درخشان سپاه در عرصه سازندگی،آبادانی و پيشرفت و تحقق طرح ها و پروژه های ملی، مادر و راهبردی کشور نشان از توانمندی‌ها و ظرفيت‌هايی دارد که تنها می‌توان در مجموعه‌ای با قدرت و روحيه ای منحصر به فرد و فوق استانداردهای متعارف سراغ داشت و فداکاری و ايثار پاسداران انقلاب و کمک به دولت های پيشين و فعلی در خدمات رسانی به آحاد و اقشار مختلف مردم و رفع محروميت از چهره جامعه، واقعيتی است که بيشتر از همه ملت ايران آن را احساس می کند.

مسئول روابط عمومی سپاه خاطرنشان کرد: امروز کمتر کسی است با مشاهده عينی و عملی پروژه هايی مانند سدسازی، راه سازی، پل سازی، مدرسه سازی، مسجدسازی، درمانگاه و بيمارستان، آب رسانی و طرح های کشاورزی، خطوط لوله گاز و نفت که با تلاش مديرانی مخلص مانند مهندس قاسمی و ديگر پاسداران انقلاب رقم خورده است لب به تحسين و سپاس اين نهاد مردمی و خدمت گذار نگشايد.

وی سپاه پاسداران را مولود انقلاب دانست و گفت: سپاه در کشور ما طی بيش از سه دهه اخير، مکتب و محلی برای تولد و تربيت انسان‌های فهيم، متدين، انقلابی، متخصص و برخوردار از توان فرماندهی و مديريت در تراز ملی شده است و صادرات سرمايه انسانی سپاه به دولت و بخش های ديگر سند افتخار اين نهاد مردمی بوده و ملت ايران نيز به چنين سازمان و ظرفيتی که در سخت ترين شرايط انقلاب و کشور توانسته است به گونه‌ای سرنوشت ساز به صحنه بيايد، به خود می بالد.

شريف از دست دادن سردار قاسمی برای سپاه را خسارتی بزرگ دانست و تصريح کرد: سپاه از ابتدا با انتقال سردار قاسمی به دولت و تصدی وزارت نفت مخالف بود، اما پس از رايزنی های رئيس جمهور محترم با سردار فرمانده کل سپاه و نيازی ضروری تر و فراگيرتر و صرفاً برای خدمت رسانی و کمک به دولت در مقياس ملی و حتی فراملی، سرانجام با رفتن ايشان موافقت کرد و ان شاء الله بار ديگر مردم ايران، طعم شيرين و بابرکت پيوستن يکی از فرماندهان فداکار و ايثارگر خود به مجموعه مديريتی کشور را خواهند چشيد.

وی گفت: رأی نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی به وزرای پيشنهادی بويژه رأی قاطع به مهندس قاسمی بار ديگر دشمنان را نااميد و آنها را همچنان در عصبانيت و ناراحتی از انقلاب، نظام، مردم و نمايندگان آنها در خانه ملت، به اميد فرداهايی که هرگز برای آنها طلوع نخواهد کرد قرار دارد.

وی جريان رأی گيری و تصدی وزارت نفت را برای دشمنان معنا دار دانست و تصريح کرد: هر چند در جريان رأی گيری سردار وحيدی وزير محترم دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح، مجلس محترم پيام های خاص و معنادار خود را به دشمنان نظام و سپاه منتقل کرد، اما اقدامات اخير رسانه ای غرب در هجمه به سردار قاسمی و سپاه نشان از ناتوانی و ضعف مقامات و رسانه های وابسته به نظام سلطه در درک واقعيات موجود در کشور ما دارد.

شريف خاطرنشان کرد: سپاه چون ماهيتی نهادی دارد فرماندهان و سران آن کمتر علاقه مند به قرار گرفتن در معرض رسانه ها هستند و سردار قاسمی بعنوان يکی از نيروهای توانمند و مديران کارآمد و فعال که بيشتر در عرصه ای غيرنظامی پيشينه دارد نيز در اين زمره قرار داشته و حتی در طول سال با اصرار به حداقل درخواست های رسانه ها می توانست پاسخ مثبت دهد.

وی در پايان با قدردانی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی در دادن رأی قاطع و بالا به مهندس قاسمی اظهار اميدواری کرد که نمايندگان ملت فرصت‌ها و عرصه‌هايی که در کشور ممکن است اتهامات BBCو VOA آمريکا عليه سپاه در آن پژواک يابد را مسدود کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016