شنبه 15 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار آذربايجان غربی: ورود نيروهای ايران به خاک عراق شايعه پراکنی است، مهر

اروميه - خبرگزاری مهر: استاندار آذربايجان غربی ورود نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران در خاک عراق به منظور اجرای عمليات عليه گروهک پژاک را شايعه پراکنی دانست.


به گزارش خبرنگار مهر، وحيد جلال زاده صبح شنبه در گفتگو با شبکه بين الملی " PRESS TV " با اشاره به شايعه پراکنی دشمنان مبنی بر ورود نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران در خاک عراق به منظور اجرای عمليات عليه گروهک پژاک با وجود شايعه پراکنی دشمنان اين مسئله را تاييد نمی کنيم.

وی در ادامه بيان داشت: هدف از عمليات نظامی عليه گروهک تروريستی پژاک را دفاع از تماميت ارضی جمهوری اسلامی ايران عنوان کرد و اضافه کرد: عمليات مقابله با اين گروهک تا نابودی آخرين نفر از آنان ادامه خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


استاندار آذربايجان غربی با اشاره به اينکه بعد از پيروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب برای مقابله با نظام اسلامی از هيچ کوششی دريغ نکرده اند، افزود: توطئه دشمنان اسلام و انقلاب ، ايران اسلامی سر افراز و سربلند در عرصه های مختلف در دنيا پيش می رود.

وی در ادامه با بيان اينکه دشمنان با حمايتهای همه جانبه از گروهک پژاک قصد نا امن نشان دادن مرزهای جمهوری اسلامی ايران در شمالغرب کشور را دارند، بيان داشت: اگر مردم دنيا منصفانه به فعاليتها و اقدامات جنايتکارانه اين گروهک مزدور توجه کنند ماهيت پليد اين گروهک بيشتر نمايان می شود.

استاندار آذربايجان غربی با اشاره به جنايات عوامل گروهک پژاک عليه مردم مظلوم و بی دفاع منطقه، اظهار داشت: دست عوامل سرکرده اين گروهک مزدور به قتل بالغ بر ۲۵۰ نفر از مردم مظلوم منطقه که برای آبادانی و توسعه منطقه تلاش می کردند، آلوده است.

جلال زاده انفجار بمب در آيين رژه نيروهای مسلح در شهرستان مهاباد و کشته شدن تعدای از زنان و کودکان بی دفاع در اين حادثه تروريستی را گوشه ای از جنايات مزدوران اين گروهک دانست و بيان داشت: عوامل اين گروهک عواملی مزدور و سرسپرده بوده که با حمايت آمريکا و کشورهای غربی اقدام به انجام عمليات خرابکارانه عليه نظام جمهوری اسلامی ايران می زنند.

پيشمرگان کرد مسلمان برای مقابله با گروهکهای تروريستی پيشقدم شدند

اين مسئول با اشاره اينکه مردم منطقه و بويژه اکراد در ديدار با مسئولان استان خواستار مقابله جدی با اين عوامل هستند گفت: روحانيون، بزرگان و ريش سفيدان شهرستانهای مرزی استان با امضا طومار و صدور اطلاعيه های مختلف از اجرای عملياتهای نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران عليه گروهک تروريستی پژاک حمايت کردند.

جلال زاده با بيان اينکه در کنار نيروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرزبانی، نيروهای پيشمرگان کرد نيز برای مبارزه اين گروهک تروريستی پيشقدم شده اند، اضافه کرد: درعمليات های اخير سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضربات مهلکی بر پيکره اين گروهک وارد شده و بسياری از پايگاههای اين گروهک منهدم و شمار زيادی از عوامل آنان به هلاکت رسيده و يا دستگير شدند.

جلال زاده با اشاره به روند توسعه و پيشرفت در شهر های مرزی آذربايجان غربی و افتتاح واحد های صنعتی و توليدی برای ايجاد اشتغال و افزايش صادرات در منطقه گفت: امروز به برکت اقتدار و صلابت نيروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ايران امنيت و اقتصاد برای توسعه و آبادانی کشور به ياری هم آمده اند.

وی افزود: دشمن توان ديدن توسعه و آبادانی کشور را ندارد و به همين دليل با حمايت از گروهک های مزدور و سرسپرده قصد نا امن کردن مرزهای جمهوری اسلامی ايران را دارد که با اقتدار نيروهای نظامی جمهوری اسلامی ايران و حمايت همه جانبه مردم تمامی توطئه های آنان نقش بر آب شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016