یکشنبه 16 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نفتکش بزرگ قاچاق سوخت توسط نيروی دريايی ارتش توقيف شد، مهر

نيروی دريايی ارتش از قاچاق سوخت توسط کشتی نفتکش White Eagle ممانعت و اين نفتکش را توقيف کرد.


به گزارش خبرگزاری مهر، نفتکش White Eagle در حوالی بندر جاسک (۴۳ ۲۵ شمالی و ۳۰ ۵۶ شرقی) هنگام قاچاق سوخت توسط يگان گشت منطقه دوم دريايی ولايت شناسايی و متوقف شد.

براساس اين گزارش، کشتی نفتکش مذکور پس از اقدام به قاچاق سوخت با بی توجهی به اخطارهای يگان گشت نيروی دريايی به سمت آبهای کشور عمان فرار کرد که با عکس العمل سريع نيروی دريايی ارتش مواجه شده و تيم تصرف در حال حرکت وارد کشتی نفتکش White Eagle شده و کنترل آن را در اختيار گرفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کارکنان اين نفتکش به منظور اخلال در مأموريت تيم تصرف نيروی دريايی ارتش موتورهای نفتکش را غير عملياتی کرده که به همين سبب يک فروند يدک کش از منطقه دوم دريايی ولايت به موقعيت ياد شده اعزام و نفتکش را به اسکله بندر جاسک منتقل کرد.

برابر اظهارات ملوانان اين نفتکش، فرمانده آنان قبل از حضور تيم تصرف نيروی دريايی ارتش با استفاده از يک فروند قايق متواری شد.

بنا براين گزارش نفتکش White Eagle طی ماههای اخير به عنوان کشتی مادر در زمينه قاچاق سوخت فعاليت گسترده ای داشته که توسط يگان گشت منطقه دوم دريايی ولايت شناسايی و در نهايت پس از توقف به دريابانی جاسک تحويل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016