چهارشنبه 19 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شورای امنيت درباره اوضاع سوريه تشکيل جلسه می دهد، العربيه

دبی –العربيه.نت - شورای امنيت سازمان ملل روز چهارشنبه ۱۰-۸-۲۰۱۱ درباره اوضاع سوريه تشکيل جلسه می دهد.

به گزارش شبکه تلويزيونی العربيه هم زمان با تشکيل جلسه سازمان ملل متحد درباره اوضاع سوريه، نمايندگانی از کشورهای برزيل، هند، وآفريقای جنوبی امروز در دمشق پايتخت سوريه با مقامات سوری در مورد اوضاع بحرانی اين کشور گفتگو خواهند کرد.

بر اساس اين گزارش سخنگوی وزارت خارجه برزيل اعلام کرد هدف ما از فرستادن نمايندگان ارزيابی آمادگی دولت سوريه برای گفتگو با مخالفان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين اظهار داشت پيام فرستادگان سه کشور برزيل، هند، آفريقای جنوبی، برای دمشق برضرورت رعايت حقوق بشر، گفتگوی دولت سوريه با مخالفان و عدم اعمال خشونت عليه مردم تاکيد دارد.

از سوی ديگر وزارت امور خارجه آمريکا امروز اعلام کرد اين کشور تلاش دارد تا با همپيمانان خود مجازات های تنبيهی بيشتری عليه بشاراسد اعمال کند.

ويکتوريا نالاند افزود محکوميت های سياسی عليه سوريه روز به روز زيادتر می شود ورژيم بشار اسد فرصت ها را يکی پس از ديگری از دست می دهد.

او گفت :" اين نظام نتوانست از شرايطی که با سرکار آمدن باراک اوباما برای او به وجود آمد استفاده کند."

سخنگوی وزارت خارجه آمريکا در پايان گفت سفير ايالات متحده در دمشق به ماموريت خود ادامه می دهد تا پيام های ما را به دولت سوريه منتقل کند.

اين درحالی است که ديدبان حقوق بشر سوريه اعلام کرد روزچهارشنبه در شهر ديرالزور صدای مهيب شليک گلوله تانک واسلحه سنگين شنيده شد.

ديده بان حقوق بشر سوريه به نقل از شاهدان عينی می گويد احتمالا ارتش سوريه تصميم دارد دوباره به شهر ديرالزور يورش ببرد.

رامی عبدالرحمان ديدبان حقوق بشر سوريه اعلام کرد در روز سه شنبه گذشته ۱۷ تن در اين شهر کشته و۵۰ نفر زخمی شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016