شنبه 29 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در پی بمباران غزه گردان های قسام به آتش بس خود با اسرائيل پايان دادند، ايرنا

تهران- در پی حملات اخير ر‍ژيم صهيونيستی به نوار غزه ، گردان های شهيد عزالدين قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطين (حماس) اعلام کرده است از اين به بعد به آتش بس ۲ ساله خود با اين رژيم متعهد نخواهد بود.

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاری رويترز،‌ گردان های قسام روز شنبه (۲۹ مرداد -۲۰ اوت) با انتشار بيانيه ای که از راديو حماس پخش شد اعلام کرد:‌ 'بيش از اين با دشمن آتش بش نخواهيم کرد.'



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی دو روز حمله پی در پی هوايی رژيم صهيونيستی به نوار غزه دست ‌کم ۱۶ فلسطينی جان خود را از دست دادند.
رژيم اسرائيل ادعا می کند اين عمليات را در پاسخ به حملات يک گروه شبه ‌نظامی مستقر در نواز غزه موسوم به 'کميته مقاومت مردمی فلسطين' در شهر 'ايلات' نزديک دريای سرخ در جنوب سرزمين‌های اشغالی که منجر به کشته شدن هشت اسرائيلی شد، انجام می‌دهد.
اسرائيل می‌گويد، مهاجمان از نوار غزه وارد سرزمين‌‌های اشغال ‌شده‌اند و اين درحالی است که کميته مقاومت مردمی فلسطين که با حماس ارتباطی ندارد، دست داشتن در اين حادثه را تکذيب کرده است.
در همين حال به گفته نيروی نظامی رژيم صهيونيستی، يک اتوبوس ديگر هدف شليک يک راکت ضدتانک قرار گرفت و بر سر راه يک گشتی نظامی ديگر نيز بمب منفجر شد.
جنبش حماس که دولت منتخب مردم فلسطين در نوار غزه به شمار می‌ آيد، به رژيم اسرائيل درباره ادامه حملات به غزه هشدار داده است .
حماس ادعای رژيم صهيونيستی مبنی بر شليک راکت های از سوی اين گروه را رد می کند.
در پی اين حوادث، ‌لبنان به عنوان يکی از اعضای غير دائم شورای امنيت با تصميم اين شورا برای محکوم کردن آن چه حملات تروريستی در اسرائيل خوانده می شود مخالفت کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016