پنجشنبه 3 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراز نگراني پنتاگون از قدرت نظامي چين تا سال ۲۰۲۰، فارس

خبرگزاري فارس: پنتاگون در جديدترين گزارش خود اعلام كرد كه چين قادر است تا سال 2020 يك ارتش مدرن به وجود آورد كه اين امر به بي‌ثباتي منطقه آسيا و اقيانوسيه منتهي مي‌شود.


به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگليسي گاردين، پنتاگون در گزارشي اعلام كرد كه به نظر مي رسد كه چين قادر است تا سال 2020 يك ارتش مدرن ايجاد كند كه اين امر به بي‌ثباتي منطقه آسيا-اقيانوسيه منجر مي‌شود.

پنتاگون تصريح كرد كه به واسطه شكوفايي اقتصادي چين، رشد نظامي اين كشور در دهه گذشته فراتر از پيش‌بيني‌هاي آمريكا رفته است. برنامه ناو هواپيمابر، قابليت‌هاي جنگ سايبر و موشك‌هاي ضد ماهواره‌اي هشداري براي همسايگان چين و واشنگتن ايجاد كرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آمريكا در حالي مدعي شده است كه چين مي‌تواند منجر به بي ثباتي منطقه آسيا و اقيانوسيه شود كه اخيراً روابط ميان آمريكا و چين به دنبال بحران اقتصادي آمريكا تا حدودي رو به تيرگي رفت.

"مك كئون" رئيس كميته نيروهاي مسلح مجلس نمايندگان آمريكا اعلام كرد: چين به وضوح بر اين باور است كه مي‌تواند بر بحران مالي جهاني بهره برد. حضور نظامي آمريكا نبايد در منطقه اقيانوسيه نبايد به واسطه تلاش واشنگتن براي كنترل هزينه‌هاي آمريكا كمرنگ شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016