یکشنبه 13 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سوگند وفاداري يک مدير ارشد وزارت صنايع زير پرچم امارات، مشرق

به گزارش سایت دست راستی مشرق مديرعامل يکي از بزرگترين شرکت‌هاي وزارت صنعت، معدن و تجارت، که همزمان عضو هيئت مديره يک شرکت بزرگ خصوصي مي باشد به بهانه نقل و انتقالات مالي شرکت متبوع خود، مقيم امارات متحده عربي شد.

مشرق نوشت: «ا.س.م» طي روزهاي 26 لغايت 28 ژوئن 2011 با حضور در امارات، آخرين مراحل اخذ اقامت خود و خانواده‌اش در اين کشور را به انجام رساند.

وي در اين مرحله پاياني اقامت، پس از انجام تست پزشکي با حضور در محکمه شهر دوبي نسبت به وفاداري و همکاري با دولت امارات به عنوان آخرين گام اخذ اقامت در اين کشور اداي سوگند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«ا. س.م» که مجوز اقامت در امارات را تحت پوشش عضويت در هيئت مديره يک شرکت خصوصي و به بهانه نقل و انتقالات مالي اين شرکت اخذ کرده، منزلي را در ابوظبي تهيه و خانواده‌اش را هم به امارات منتقل کرده و حتي براي ترم تحصيلي آينده، فرزندانش را در مدرسه آمريکايي ابوظبي ثبت‌نام كرده است.

گفتني است سهام‌داران شرکتي که اين مدير ارشد وزارت صنايع اداره آن را بر عهده دارد در مجمع عمومي سالانه اين شرکت که يازدهم تيرماه سال جاري برگزار شد در مورد تعاملات مالي نامبرده با اين شرکت خصوصي تذکر داده بودند که وي به اين موضوع توجهي نکرده است.

موضوع اقامت يک مدير ارشد صنعتي-معدني و خانواده‌اش در امارات که بر منابع سرشار معدني کشور تسلط دارد، مسأله مهم و حساسي است که بايد مورد توجه دستگاه‌هاي نظارتي کشور قرار گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016