دوشنبه 14 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شهروند امروز و روزگار توقيف شدند، ایسنا

هيأت نظارت برمطبوعات، در جلسه امروز دوشنبه ‌١٤/٠٦/٩٠ تقاضاهاي صدور مجوز نشريات استان‌هاي‌ هرمزگان، کرمان وکرمانشاه را بررسي كرد که طي آن ‌١٦ نشريه شامل ‌١١ دوهفته‌نامه و ‌٥ ماهنامه بود مجوز انتشار دريافت کردند. همچنين در اين جلسه راي به توقيف هفته‌نامه «شهروند امروز» داده شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين جلسه با انتشار دو هفته «اعتماد هرمزگان» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «راضيه نصرتي سکل»، دو هفته‌نامه «جنيد ورزشي» به صاحب امتيازي «مؤسسه باشگاه فرهنگي ورزشي جنيد هرمزگان» و مديرمسئولي «غلامعباس خوشروئي»، دو هفته‌نامه «ورزش جنوب» به صاحب امتيازي «باشگاه فرهنگي ورزشي البدر بندرکنگ» و مديرمسئولي «عبدالعزيز غلامي منفرد»، دو هفته‌نامه «بهارستان سيرجان» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «محمدحسين عبداللهي»، دو هفته‌نامه «نصر کرمان» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «ابوالقاسم نصراللهي نسب»، دو هفته‌نامه «جسم و انديشه» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «محمد نصيري»، دو هفته‌نامه «خرما» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «محمد احمديوسفي»، دوهفته‌نامه «ريزه ميزه» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «علي گنج کريمي»، دو هفته‌نامه «رازآور» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «فرزاد سهيلي»، دو هفته‌نامه «اميد کرمانشاه» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «ميرحياث صيدي»، دو هفته‌نامه «شميم صبا» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «ولي‌اله قلعه نکي کلهر»، ماهنامه «درياي تأسيسات جنوب» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «محمد سالاري»، ماهنامه «نخل ناخدا» به صاحب امتيازي «نرجس حسن‌پور» و مديرمسئولي «مرجان شاه حسيني»، ماهنامه «ما گلاي خندانيم» به صاحب امتيازي «شرکت ماد فيلم کيش» و مديرمسئولي «ريتا مشتاق زاده»، ماهنامه «نگرش کرمان» به صاحب امتيازي «سازمان آموزش و پرورش استان کرمان» و مديرمسئولي «احمد فتحي»، ماهنامه «سفيد برگ» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «فرزاد رستمي» موافقت شد.

همچنين هيأت نظارت برمطبوعات در جلسه امروز خود نشريه «شهروند امروز» را به‌دليل انتشار مطالبي خارج از حدود مقرر در ماده شش قانون مطبوعات توقيف و به دادگاه معرفي کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روزنامه روزگار توقيف شد

بر اساس دستور صادره از شعبه نهم بازپرسي دادسراي فرهنگ و رسانه ، روزنامه روزگار از روز دوشنبه 14 شهريور ماه به مدت دو ماه توقيف شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، به نقل از پايگاه اطلاع رساني دادسراي عمومي و انقلاب تهران، بر اساس دستور صادره از شعبه نهم بازپرسي دادسراي فرهنگ و رسانه ، روزنامه روزگار از روز دوشنبه 14 شهريور ماه به مدت دو ماه توقيف شد.

به گزارش دوشنبه شب پايگاه اطلاع رساني دادسراي تهران ،‌اين روزنامه بر اساس اعلام جرم دادستان عمومي و انقلاب تهران به اتهام تبليغ عليه نظام و انتشار مسايل محرمانه کشور باستناد تبصره 2 ماده 5 قانون مطبوعات توقيف شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016