دوشنبه 14 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر دفاع: هيچ تجاوزي از هيچ نقطه‌اي را عليه منافع كشورمان تحمل نمي‌‌کنیم، فارس

واكنش سردار وحيدي به خبر راه‌اندازي سپر دفاع موشكي ناتو در تركيه

خبرگزاری فارس: وزير دفاع با اشاره به انتشار اين خبر گفت: ما حضور آمريكايي‌ها و غربي‌ها در كشورهاي اسلامي را همواره يك عنصر مزاحم، مخل امنيت و آسيب‌‌زا بر كشورهاي اسلامي مي‌دانيم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، سردار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتباني نيروهاي مسلح در حاشيه مراسم چهلم شهيد رضايي‌نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درمورد اعلام ناتو براي راه‌اندازي سپر موشكي در تركيه در روزهاي آينده گفت: ما حضور آمريكايي‌ها و غربي‌ها در كشورهاي اسلامي را همواره يك عنصر مزاحم، مخل امنيت و آسيب‌‌زا بر كشورهاي اسلامي مي‌دانيم.

وي با بيان اينكه امروز خون ملت عراق و افغانستان و همچنين فلسطين و حتي مردم ليبي از چنگال و دست‌هاي كشورهاي غربي مي‌ريزد، تصريح كرد: ما حضور آنها (غربي‌ها) را در هيچ كشوري به خصوص كشورهاي اسلامي به نفع اين كشورها نمي‌دانيم.

وحيدي همچنين تاكيد كرد كه ما هيچ تجاوزي از هيچ نقطه‌اي را عليه منافع كشورمان تحمل نمي‌‌كرده و نمي‌پذيريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير دفاع در خصوص سخنان ساركوزي مبني بر حمله پيش‌دستانه به ايران نيز اظهار داشت: اين سخنان يك گزافه‌گويي است كه از طرف كسي اعلام شده است كه حرف‌هايش تاكنون همه نقش بر آب شده است.

وي طرح اين سخنان را براي انحراف افكار عمومي جهان از جناياتي كه غربي‌ها درجهان و اكنون ليبي انجام مي‌دهند توصيف كرد و گفت: انحراف افكار از آن حوزه مهم و توجه دادن افكار عمومي به سمت ديگري كه اساسا حقيقت ندارد دليلي طرح اين سخنان است.

وحيدي با يادآوري اينكه ما در گذشته هم اين گزافه‌گويي‌ها را شنيد‌ه‌ايم، اينگونه سخنان را حرفهايي سبك و غيرقابل قبول دانست و افزود: اين حرف‌ها بيشتر ناشي از ناشي‌گري و جهالت در انتخاب جملات است كه متاسفانه رئيس جمهور فرانسه آنها را مطرح كرده است.

وحيدي در خصوص بومي‌سازي امنيت نيز گفت: توسعه توان دريايي ما در راستاي دكترين بومي‌سازي امنيت در منطقه است و برنامه جمهوري اسلامي ايران اين است كه منطقه بدون نيروهاي خارجي اداره شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016