سه شنبه 15 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه سرگشاده دکتر احمد صدر حاج سیدجوادی به رهبر جمهوری اسلامی

بسمه تعالی

مقام محترم رهبری جمهوری اسلامی ایران

با عرض سلام و تحیت


این نامه را سرگشاده معروض می دارم تا شاید در مورد مشکلاتی که عده ای بی گناه گرفتار آن هستند چاره خلاص کننده ای تدارک فرمایید؛ که مرضی پروردگار خواهد بود.

انقلابی در سال 1357 یعنی 33 سال قبل به رهبری آقای خمینی واقع شد و تشکیلات خود را دارا بود؛ بعد از آن انقلاب دیگری واقع نگردید. امروز وجود موسساتی به نام دادگاه های انقلاب و صدور دستوراتی به نام آرا آن دادگاه ها، یعنی همین موسسات چه صورت واقعی و قانونی دارد؟ و جز خلاف حقیقت (یعنی دروغی بزرگ) آیا حقیقت دیگری دارد؟ تعجب آور اینکه عده ای با دستورات این موسسات (دادگاه انقلاب) عمر گرانمایه خود را در زندان به سر می برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پیشنهاد من این است که پرونده هر یک از زندانیان اوین را که می خواهید به هر شعبه ای از دیوان عالی کشور بفرستید تا دروغ بودن اتهامی که به این زندانی نسبت داده اند آشکار گردد.

چون شما قانونا مسلط بر دستگاه سیاسی و قضایی کشور هستید به نظر من این دروغ را طبق دستور الهی قرآن که فرمود «کونوا مع الصادقین» منحل کنید؛ بگذارید این دروغ بزرگ از دامن ایران اسلامی پاک و محو گردد. نیز، عده ای را هم که به این مناسبت در زندان به‌سر می برند، آزاد بفرمایید که قطعا مورد خشنودی حضرت پرودگار و ائمه اطهار خواهد بود.


موفق و موید باشید
والسلام
احمد صدر حاج سید جوادی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016