چهارشنبه 16 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جمشيد انصاری نماينده مجلس: اميدواريم آزادی زندانيان سياسی ادامه پيدا کند، ايلنا

برای ما نفس آزادی زندانيان از همه مسائل مهمتر است و اهميتی ندارد که ديگران درباره آزادی زندانيان سياسی چه فکری می کنند.


ايلنا: نماينده اصلاح طلب مجلس هشتم با ابراز رضايت و خوشحالی از آزادی اخير زندانيان سياسی ابراز اميدواری کرد که اين روند در آينده هم ادامه پيدا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جمشيد انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ايلنا خاطرنشان کرد: آزادی زندانيان سياسی نشان از تغيير شرايط کشور از فضايی امنيتی به فضايی عادی و دور از تنش است که می‌تواند در مشارکت اجتماعی مردم تاثير زيادی داشته باشد.

نماينده زنجان و طارم درباره موضع‌گيری برخی از رسانه‌های اپوزيسيون در اين زمينه گفت: اگر چه نسبت به عملکرد امنيتی قوه قضاييه و ديگر نهاد‌ها در مواجهه با مسائل سياسی برخی انتقادات وجود دارد اما برای ما نفس آزادی زندانيان از همه مسائل مهم‌تر است و اهميتی ندارد که ديگران درباره آزادی زندانيان سياسی چه فکری می‌کنند.

وی افزود: زندانی شدن افراد موثر در اعتلای نظام به سود هيچکس نيست و اميدواريم که ديگر زندانيان سياسی هم به زودی آزاد شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016