چهارشنبه 16 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپاه: جانشين فرمانده كل پژاك کشته شد

kaviani.jpg

در ادامه عمليات نيروي زميني سپاه پاسداران، خبرگزاری جمهوری اسلامی از کشته شدن 'مجيد كاويان' جانشين فرمانده كل پژاك خبر داده است.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران، مجيد كاويان با اسم مستعار 'سمكو سرهلدان 'جانشين فرمانده كل پژاك روز شنبه ۱۲ شهريورماه کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا كاوياني متولد شهر بانه است كه از سال ۱۹۹۹ ميلادي به صفوف پ.ك.‌ك ملحق شده و بعد از تاسيس پژاك توسط پ.‌ك.‌ك در سال ۲۰۰۳ ميلادي، در اين گروه مشغول فعاليت بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


simko-kaviyan-1.gif

به گزارش ایرنا فرمانده كل گروه پژاك با انتشار بيانيه‌اي اين خبر را تاييد كرد.

به گزارش ایرنا پژاک در بیانیه اش اعلام كرده که روز شنبه ۱۲ شهريور ماه و در دومين مرحله از حملات سپاه پاسداران به ‌قنديل فرمانده گريلا مجيد كاويان با كد سمكو و جانشين فرماندهي كل نيروهاي شرق كردستان در حال فرماندهي عمليات در كوتامان همراه با گريلا روژهات بوتان در اثر اصابت تركش توپ كشته شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016