جمعه 25 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام حمایت کنگره دموکراسی خواهان سبز ایران از زندانیان سیاسی و همچنین آقایان کروبی، موسوی و همسرانشان

حاکمان جمهوری اسلامی در 32 سال گذشته همواره تلاش نموده اند که نقض حقوق بشر و سرکوبی آزادی های سیاسی، مدنی، اجتماعی، فرهنگی و سایر حقوق اساسی ملت ایران را در تمامی بخش های جامعه نهادینه نمایند. شکنجه و تجاوز در زندان ها، اعدام های دسته جمعی و نقض حقوق زندانیان سیاسی و مدنی و آزار و اذیت خانواده های آنان، نمونه هایی از رفتار غیر انسانی رژیم جمهوری اسلامی بوده که از آغاز روی کار آمدن این حکومت ضد بشری تا به امروز ادامه داشته است.

حرکت آزادیخواهانه سبز مردم ایران در اعتراض به تقلب در انتخابات خردادماه 1388 و سرکوب وحشیانه آن توسط حاکمیت، نه تنها نقض حقوق بشر در ایران را در کانون توجه افکار عمومی جهان قرار داد بلکه بار دیگر ثابت نمود که این حکومت اصلاح پذیر نبوده و با وجود قانون اساسی جمهوری اسلامی تحقق دموکراسی در کشورمان امکان پذیر نمی باشد. مواضع شفاف و شجاعانه آقای کروبی نیز خود گواهی بر این مدعاست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کنگره دموکراسی خواهان سبز ایران، ضمن محکوم نمودن رفتارهای غیرانسانی رژیم جمهوری اسلامی، حمایت خود را از مواضع آقایان کروبی و موسوی بر علیه استبداد حکومت اعلام داشته و از حاکمان جمهوری اسلامی می خواهد که بدون هیچ قید و شرطی کلیه زندانیان سیاسی و عقیدتی را آزاد نماید و همچنین به حصر آقایان موسوی، کروبی و همسرانشان، خاتمه دهد.

کنگره بر این باور است که تنها راه برقراری دموکراسی واقعی در کشورمان، برگزاری انتخابات آزاد و منصفانه در ایران برای گذار به دموکراسی، تحت نظارت نهادهای جهانی بی طرف مانند سازمان ملل متحد، در فضایی آزاد و شرایطی یکسان برای آحاد ملت ایران است.

زنده باد ايران، همگام برای دموکراسی

کنگره دموکراسی خواهان سبز ایران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016