یکشنبه 3 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو مدیرعامل بانک های درگیر در ماجرای اختلاس بزرگ بانکی برکنار خواهند شد، ایسنا

به گزارش خبرگزاری ایسنا دو مدیرعامل بانک های درگیر در ماجرای اختلاس بزرگ بانکی ایران برکنار خواهند شد.

این خبر به نقل از "منابع مطلع" در وزارت امور اقتصاد و دارایی ایران نقل شده اما نامی از مدیرانی که احتمالا تغییر خواهند کرد برده نشده است.

هشت بانک بزرگ دولتی و خصوصی در زمینه این اختلاس و سوءاستفاده مالی به شکل مستقیم و غیر مستقیم درگیر بوده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بانک صادرات که حدود دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان گشایش‌ اعتبار (LC) با نام آن باز شده و بانک ملی که بیش از هزار و دویست میلیارد تومان از این پول را پرداخت کرده است از جمله مهم‌ترین بانک‌های درگیر در این ماجرا هستند.

به گزارش ایسنا، وزیر اطلاعات نام بانک ملت را به دلیل شبه در پذیره‌نویسی بانک آریا که متعلق به گروه اختلاس‌کننده است، در زمره بانک‌های درگیر در ماجرا آورده است هر چند که مدیریت این بانک خود را از ماجرا مبرا می‌داند.

براساس این گزارش، بانک‌های سپه و رفاه کارگران دو بانک دولتی دیگری هستند که مبلغی از ال‌سی‌های سوری در آنها تنزیل شده است. نام سه بانک خصوصی هم در این بین دیده می‌شود که عبارتند از بانک های سامان،‌ پارسیان و پاسارگاد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016