یکشنبه 3 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت: برخي رسانه‌ها مي‌خواهند 'شخصيت مستقل غيرهم‌خط' هاشمي را خراب كنند، فارس

در پی انتشار شایعات بی‌پایه انتخاباتی توسط رسانه‌ها و محافل وابسته به جریانی خاص در مورد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و بسط و تحلیل اینگونه شایعات خودساخته از سوی سایر رسانه‌های همسو، جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند:

القائات و ادعاهایی از قبیل معرفی نماینده رابط با جریان‌ها، معرفی لیست پیشنهادی انتخاباتی و یا محوریت یک جریان، جعل شعار "نجات ملّی"، انتساب مطالبی به ایشان در دیدارهای دروغین و خودساخته و یا حمایت از گروه یا حزبی خاص و دیگر شایعات و القائات جعلی از این قبیل، زائیده افکار و اعتقادات افراد و یا جریان‌ها و رسانه‌هایی است که برخلاف ادعایشان، متأسفانه هدف، توجیه‌کننده وسیله‌های حرام و ضداخلاقی آنان است و به هر شکل و روش ممکن درصدد تخریب شخصیت‌های مستقل غیرهم‌خط و انحراف افکار عمومی از مسائل و مشکلات اصلی گریبانگیر کشور از طریق پرداختن به شایعات خودساخته برای سوءاستفاده از فضای سیاسی جامعه هستند.

از مردم شریف، محافل و مجامع رسانه‌ای و اجتماعی انتظار می‌رود تحت تأثیر اینگونه القائات و شبهه‌افکنی‌های کاذب قرار نگیرند؛ انشاءالله.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016