دوشنبه 4 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سايه اعتراض همچنان در راسته پارچه فروشان حاکم است، ايلنا

تقاضای ما از دولت، تعويق پنج ساله اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده در صنف پارچه فروشان بود تا در اين مدت زمان با فرهنگ سازی، زمينه برای اجرای قانون فراهم شود. اين مسئله همچنان مورد توافق مسئولان دولتی قرار نگرفته است.


ايلنا: راسته پارچه‌فروشان بازار تهران که از هفته گذشته مجددا در اعتراض به قانون ماليات برارزش افزوده بسته شده بود، همچنان تعطيل است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، حدود يک هفته قبل پارچه فروشان بازار پس از اتمام فرصت يک هفته‌ای "اسدالله بادامچيان" برای پيگيری مسائل و رفع مشکلات اين صنف، کرکره مغازه‌های خود را دوباره پايين کشيده و به تعطيلی بازار ادامه دادند.

محمد صادق مشايخ، رئيس اتحاديه بنکداران پارچه در اين خصوص به ايلنا گفت: امروز نزديک به يک هفته از تعطيلی دوباره راسته پارچه فروشان بازار می‌گذرد.

وی با اشاره به اينکه هنوز هيچ تفاهمی ميان دولت و صنف پارچه فروشان صورت نگرفته است، افزود: تقاضای ما از دولت، تعويق پنج ساله اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده در صنف پارچه فروشان بود تا در اين مدت زمان با فرهنگ سازی، زمينه برای اجرای قانون فراهم شود. اين مسئله همچنان مورد توافق مسئولان دولتی قرار نگرفته است.

مشايخ در پاسخ به اين سوال که آيا تا زمانی که اين توافق ميان دو طرف صورت نگيرد بازار همچنان تعطيل باقی خواهد ماند يا خير، گفت: من نمی‌توانم در اين زمينه چيزی را پيش بينی کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016