شنبه 9 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ويکی ليکس: مشايی بيهوش می شود و با امام زمان ارتباط برقرار می کند! انتخاب

رابطه ی محمود احمدی ن‍ژاد با رئيس دفترش اسفنديار رحيم مشايی باعث ناخرسندی و عصبانيت حاميان اصولگرای احمدی ن‍ژاد و هدفی آسان و سهل برای مخالفان سياسی او تبديل شده است

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir):
ويکی ليکس با انتشار سندی که در ۲۸ ژانويه ۲۰۱۰ تنظيم شده، نوشته است: رابطه ی محمود احمدی ن‍ژاد با رئيس دفترش اسفنديار رحيم مشايی باعث ناخرسندی و عصبانيت حاميان اصولگرای احمدی ن‍ژاد و هدفی آسان و سهل برای مخالفان سياسی او تبديل شده است.

به گزارش سرويس بين الملل پايگاه خبری تحليلی "انتخاب" Entekhab.IR ؛ مشايی سابقه ی زيادی در بيان اظهارات تحريک آميز و اشتباه دارد. سخنرانی ۱۰ ‍ژانويه او باعث انتقادات بسياری شد و منتقدان از او به دليل نقض اعتقادات اسلامی انتقاد کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در واکنش به اظهارات مشايی،‌منتقدان از جناح های سياسی ورود او به مسائل مذهبی را به تمسخر گرفتند و اصولگرايان خواستار برکناری اين فرد نزديک به رئيس جمهور شده اند.

احمدی نژاد در چندين مورد از مشايی دفاع کرده است که اولين بار به دوره ی اول رياست جمهوری اش بر می گردد. زمانی که او از برکناری مشايی سرباز زد.

در اين سند ويکی ليکس آمده است: يک منبع به ما می گويد: وابستگی احمدی ن‍ژاد به مشايی ممکن است به خاطر اين باشد که او دارای معتمدان محدودی است.

از زمان انتصاب او به رئيس دفتری، مشايی توجهات زيادی را به دليل اظهارات غير رسمی اش در مورد دين، به سوی خود جلب کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل پايگاه خبری تحليلی "انتخاب" Entekhab.IR ؛ يک منبع ما می گويد: بسياری از روحانيون در مورد عقيده ی مشايی مبنی بر بازگشت قريب الوقوع امام دوازدهم شيعيان و ورود يک شخص عامی و غيرروحانی به مسائل مذهبی نگران هستند.

اين منبع افزوده است: مخالفان احمدی ن‍ژاد از رابطه ی او با مشايی استفاده می کنند و به تسمخر و کسب امتيازات سياسی می پردازند.

در ويکی ليکس آمده است: بسياری از منابع ما حکاياتی را در مورد ديدگاه های دينی مشايی و اعتقاد محکم او به بازگشت قريب الوقوع امام دوازدهم به زبان آورده اند.

در ميان اين حکايات ماجراهايی وجود دارد که می گويند "وابستگی احمدی نژاد به مشايی به دليل اين است که مشايی در ارتباط مستقيم با امام زمان (عج) است"!!

به گزارش سرويس بين الملل پايگاه خبری تحليلی "انتخاب" Entekhab.IR ؛ در اين سند به نقل از منبعی که نامش برده نشده آمده است: ادعا شده است که مشايی در طول روز، چند بار وارد حالت خلسه يا بيهوشی خاصی می شود که در آن با امام دوازدهم ارتباط برقرار می کند!! يا برخی اوقات، به صورت ناگهانی به يکی "سلام" می کند، در حالی که کسی در آنجا حضور ندارد ولی سپس توضيح می دهد که امام دوازدهم از آنجا رد شد!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016