چهارشنبه 13 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت ويدئو کليپ سازان گروه ۲۵ باند، دو کارگردان و تهيه کننده شبکه های ماهواره ای در ميان بازداشت شدگان، بولتن نيوز

نکته قابل توجه در رابطه با عملکرد الف.س اين است که تا قبل از ساخت اين ويدئوها، چنين اقدامات مبتذلی در ايران سابقه نداشته و چنين ويدئو کليپ های مبتذلی در ايران، آن هم در اطراف شهر مقدس مشهد ساخته نشده بود...

بولتن نيوز: عده ای از ويدئو کليپ سازان مبتذلی که با شبکه های ماهواره ای همکاری داشته اند و در داخل و خارج کشور برای خوانندگان و گروه های زير زمينی و غير مجاز، موزيک ويدئو های مبتذل ساخته اند، بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار بولتن نيوز، اين افراد به عنوان کارگردان و تهيه کننده، مبتذل ترين ويدئو کليپ ها را در ايران و خارج کشور برای گروه ۲۵ باند تهيه کرده اند و در ميان بازداشت شدگان نام دو نفر کارگردان و توليد کننده سرشناس سازنده موزيک ويدئو های مبتذل برای شبکه های ماهواره ای نيز ديده می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين دو نفر به نام های الف.س و ک.الف به عنوان کارگردان و سازنده فيلم های مبتذل، نقش زيادی در توليد انواع ويدئو کليپ های مبتذل توليد شده برای شبکه های ماهواره ای داشته اند.

فردی به نام الف.س که يکی از توليد کنندگان مشهور و شناخته شده ويدئو کليپ برای گروه ۲۵ باند بوده است،

اقدام به فيلم برداری مخفيانه از صحنه های مبتذل در اطراف شهر مقدس مشهد برای اين گروه کرده است.

نکته قابل توجه در رابطه با عملکرد الف.س اين است که تا قبل از ساخت اين ويدئوها، چنين اقدامات مبتذلی در ايران سابقه نداشته و چنين ويدئو کليپ های مبتذلی در ايران، آن هم در اطراف شهر مقدس مشهد ساخته نشده بود.

الف. س تاکنون تعداد زيادی موزيک ويدئوی مبتذل برای خوانندگان زيرزمينی و شبکه های ماهواره ای ساخته است و يکی از نفرات اصلی در بين بازداشت شدگان اخير به شمار می رود.

همچنين يکی ديگر از کارگردان های شناخته شده در بخش ويدئو کليپ های مبتذل با نام ک. الف کارگردان آثار مبتذل گروه ۲۵ باند در خارج کشور و کشورهای اروپايی بوده که نامبرده بعد از ورود به کشور بازداشت شده است.

به گزارش خبرنگار بولتن نيوز، تمام موزيک ويدئوهای مبتذل ساخته شده توسط اين افراد بازداشت شده در شبکه های ماهواره ای پخش شده و ابتذال اين ويدئوها به حدی بوده که با انتقاد مردم و مخاطبان اين گونه شبکه ها مواجه شده است.

اين بازداشت های اخير، هشداری مهم به دست اندرکاران، خوانندگان غير مجاز و زير زمينی، سازندگان ويدئو کليپ های مبتذل و کسانی است که در تهيه و توزيع و پخش اين گونه موزيک ويدئو ها با شبکه های ماهواره ای همکاری دارند و بايد توجه داشته باشند که با متخلفان برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

مسوولين دستگاه های نظارتی و متوليان برخورد با اين گونه افراد متخلف، اعلام کرده اند که با اين گونه شبکه ها و گروه ها و تهيه کنندگان ويدئو های مبتذل و همکاران شبکه های ماهواره ای برخورد جدی خواهند داشت و اين روند با قدرت و جديت بيشتری ادامه خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016