پنجشنبه 14 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسينی، وزير اقتصاد: تعيين مديرعامل جديد بانک ملی، اشتباه خاوری در عدم مراجعه به کشور، مهر

وزير امور اقتصادی و دارايی با اعلام تعيين مديرعامل جديد بانک ملی در هفته آينده، گفت: اقدام خاوری در عدم بازگشت به کشور اشتباه بود و اين کار باعث اتهام های زيادی نسبت به وی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سيدشمس الدين حسينی امروز در نشست هيئت مديره بانک ملی با اشتباه خواندن اقدام خاوری در عدم مراجعه به کشور، گفت: اين کار باعث شده اتهام های زيادی به سوی وی معطوف شود و انتظار می رود وی بازگشته و به مسئوليت خويش عمل کند و پاسخگو باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير امور اقتصادی و دارايی، با اشاره به اينکه محمودرضا خاوری در سال ۸۷ و در زمان انتصاب تأييد صلاحيت شده بود، اظهار داشت: صلاحيت های عمومی وی از سوی مراجع ذيربط انجام شده بود کما اينکه صلاحيت های فنی و تخصصی وی نيز به تأييد بانک مرکزی رسيد.

حسينی بيان داشت: مديرعامل جديد بانک ملی هفته آينده تعيين می شود و مراحل نهايی تأييد صلاحيتی وی در حال انجام است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، تصريح کرد: فرمايشات آقا فصل الخطاب است و بايد با متخلفين و مجرمين قاطعانه برخورد شود با اين حال کارهای اقتصادی هم مانند گذشته با قوت دنبال می شود.

وزير امور اقتصادی و دارايی با اعلام اينکه در خصوص موضوع اخير همه قوا هماهنگ هستند، تأکيد کرد: هيئت مديره بانک ملی نيز بايد با تهيه گزارش های مستند و مستدل با مراجع رسيدگی کننده اعم از قوه قضائيه، مجلس و کميته منتخب دولت همکاری لازم را معمول دارند.

حسينی خطاب به هيئت مديره، مديران و کارکنان بانک ملی، گفت: اقدام اخير يک ضايعه برای بانک محسوب می شود و راه رفع آن جهاد مومنانه، همت مضاعف و تلاش در راستای خدمت رسانی بيشتر به مردم است. بايد شبانه روز تلاش شود و خدمات بهتر و بيشتری ارائه کنيم.

وی به نقش بانک ملی در اقتصاد ايران اشاره کرد و افزود: نبايد در حمايت از توليد و خدمات بانکی رويکرد انقباضی بر بانک حاکم شود بنابراين همکارانم در بانک ملی فقط به تلاش زياد و خدمات بيشتر به مردم، فکر کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016