یکشنبه 17 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو مرکزیت مجمع روحانیون تشکیل ۷+۱ با محوریت حسن خمینی را تکذیب کرد، فارس

مجید انصاری عضو مرکزیت مجمع روحانیون تشکیل 7+1 از سوی اصلاح‌طلبان را تکذیب کرد.

انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مرکزیت مجمع روحانیون مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس و در پاسخ به سؤالی در مورد تشکیل گروه موسوم به 1+7 از سوی اصلاح‌طلبان برای فعالیت در انتخابات آینده اظهار داشت: بنده قبلا در مورد این مسائل صحبت کردم و گفته‌ام این مسائل شایعه است.

وی افزود: بنده تشکیل 1+7 را تکذیب می‌کنم.

به گزارش فارس، برخی اخبار حکایت از آن دارد بخشی از اصلاح طلبان با تشکیل گروهی تحت عنوان ۱+۷ در صدد شرکت در انتخابات مجلس نهم با محوریت سید حسن خمینی هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این گروه تحت عنوان ۱+۷ که متشکل از سید حسن خمینی، سید هادی خامنه‌ای، محتشمی‌پور، مجید انصاری، رسول منتجب‌نیا، محمدرضا عارف، محسن هاشمی و صادق خرازی می باشد، درصددند با محوریت سیدحسن خمینی در انتخابات مجلس نهم شرکت کنند.

تشکل مزبور که محوریت اصلی در آن با بنیاد باران و سپس کارگزاران، مجمع روحانیون مبارز، مجمع پیروان خط امام و حزب اعتمادملی است؛ معتقدند افرادی که این گروه از آنها حمایت می‌کند، از صافی شورای نگهبان عبور می‌کنند، لذا نباید نقش محوری را به شخص خاتمی داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016