جمعه 22 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحریم انتخابات نمایشی + تشکیل کنگره ملی + حضور رضا پهلوی در صحنه مدیریت اپوزیسیون= اهرم فروپاشی رژیم ملایان، علی مهربان

ظاهراً دعوت از رضا پهلوی به جهت اعلام فراخوان تشکیل کنگره ملی، ترس را بر اردوگاه رژیم وابسته ملایان و همراهان پیدا و پنهانشان مستولی ساخته، انچنانکه شبانه به شیخ شجاع، کروبی عزیز، ملاقات حضوری میدهند و به خاتمی(یاور پنهان خلیفه) اِذن حضور دوباره تا در اتیه پیش رو به مدد او، غرب را به ماندگاری این حکومت جانی و به ظاهر دینی توجیه کرده، راضی نموده و تداوم انرا در توافق با غرب از پس حاتم بخشی از جیب ملت و منافع میهن تضمین نمایند!!! همان بازی ساختگی اخیر رهبر نادان نظام در پی بروز جنبش میهنی سبز، ترفند خلیفه عراقی تبار در فریب مردم و ساخت الترناتیو تقلبی از باند اصلاح/ اعتدالِ ریاکار در داخل و گمراه ساختن دنیای غرب با بازی نمونه ایرانی پوتین/ مدودف یعنی مشائی/ احمدی نژاد به جهت وقت کشی و سرگرم سازی جهان، تا لحظه دست یابی به انچه کوته نظرانه بدان امید داشته، به خیال واهی خود مأمن بازدارندگی میپندارند، یعنی ادواتِ هسته ای!

غافل از انکه هیچ سلاح و ابزاری قادر به مقابله با قدرت انباشته در اجتماع مردم نبوده، توانائی ایستادگی در برابر تفکر، اراده و خواست ملتها را ندارد، و توجه به این مهم که دوری از مردم و ایستادگی در برابر رأی و نظر انان، قطعاً اغاز راه سرنگونی و فروپاشی هر قدرت برتر اقتصادی/نظامی/سیاسی در دنیای امروز است.

از پس توافق باند مشکوک و ریاکار اصلاحات با خلیفه نادان در خصوص حصر و حبس قطعی میر حسین عزیز و کروبی دلاور در سال 89 به دلیل کسب فرصت و به جهت استحاله معنا و مفهوم جنبش ازادیخواه و دمکراسی طلب سبز و اعمال مکمل ان طرح فریب ملت و خیانت به مردم با اجرای نمایش اختلاف باند مهدویت در تقابل با باند خلافت با اجرای ناشیانه احمدی نژاد/ مشائی، علی رغم توافقات پشت پرده هر دو طرف با رهبر نادان و پیگیریهای مجدانه استاد اعظم لژ حجتیه جناب مصباح و بازیافتِ ان شیخ فرتوت امادۀ ممات، جناب مهدوی کنی، به لطف خدا و اگاهی متبادر از جنبش میهنی سبز و توسعۀ فرهنگ ازادیخواهی منبعث از ان، انان به هیچکدام از خواسته های ترسیم شده در نقشه پلیدشان نرسیده، با توجه به وضع منطقه، عنقریب است که به لطف خداوند بزرگ باقی مانده همان جام زهر کذائی را با دستان ناپاک خود سر کشیده، ایران عزیز و ایرانیان اگاه را برای همیشه از نکبت وجود خود اسوده سازند.

در طی سالیان گذشته ما بیش از انچه از تفکر استبدادی ضربه خورده باشیم از یاوران متملق، زبون، دون پایه و منفعت جوی کانون استبداد ضربه خورده ایم، پاراکابان فرهنگ استبدادی بیش از خود ساختار استبداد باعث انحطاط و نابودی این سرزمین خوبان گردیده اند، هم انان بوده اند که چشم بر هم بستن، ندانستن، نخواستن، نپرسیدن و تمکین از ارباب قدرت را در جامعه و در بین مردم به بهانه های مختلفی از جمله حجت بودن سخن رهبر روحانی تعمیم داده، زمانی به سلطان قجر و امروز در رکاب روضه خوانی حقیر خوش خدمتی کرده، میکنند.

انان زمانی به جهت فریب ملت، سلطان قاجار را سایه خدا بر زمین می نامیدند و امروز روضه خوانی کم مایه را نایب امام و ولی، تا مردم در سکوتی مرگ بار، با چشمانی بسته و در تاریکی محض اطاعت امر کنند و در خوش خیالی ناشی از توهم حکومت فقیهان عادل، در انفعال نظاره گر نابودی ایران عزیز بمانند!

اما امروز، در این سرزمین جاوید، بهاری دگر از دانائی و بینائی ملت پدیدار گشته، مردم بخصوص جوانان هوشیار وطن رمز غلبه بر سود جویان حقیر را در فهمیدن و پیگیری حقایق و حقوق مردم یافته، راه مبارزه با اوباشی چُنین بی حیا را در استفاده از ابزار و روشهای خودشان دانسته، با جدیت و در عمل به مقابله و اضمحلال بساط دین فروشان بی دین رفته اند.

در چند وقت اخیر بحث تحریم انتخابات پیش رو، تشکیل کنگره ملی و دعوت از اقای رضا پهلوی بعنوان یک ذخیره ارزشمند و نمادی ملی به جهت پرچمداری ازادیخواهان در تشکیل کنگره ملی در فضای مجازی مطرح و ظاهراً ارباب پوشالی قدرت در ایران را سخت به دست و پا انداخته است، همین حساسیت اقایان و ارائه بحثهای متفاوت و از زوایای مختلف در این خصوص خود نشانه اهمیت موضوع و میزان اثر گذاری ان، هم در اردوگاه ازادیخواهان و هم در دایره جماعت تمامیت خواه و سارقان قدرت بوده، لزوم پرداختن به انرا بیش از همه وقت به دمکراسی طلبان یاداور میگردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نظام دروغین خلافت بظاهر فقیهان در صدد نمایش وجه مشروعیت/ مقبولیت از خود در میان مردم و دنیای پیرامونی است، تا به کمک اجرای نمایش برگزاری انتخابات به عنوان یک ابزار دنیا پسند، راه نجات از فروپاشی و پایان را پیدا کرده، خوش خیالانه ممر عبور از بحران را در ان جستجو میکنند.

از طرفی انان نیاز و بقای نظام اخوندی را در ایجاد و وجود تفرقه و تشتت اراء در بین ازادیخواهان قائل به تغییر رژیم دانسته، تشکیل هر ستاد راهبردی در خصوص هدایت و راهبری استراتژیک جامعه ازادیخواه را بسوی براندازی و سرنگونی رژیم خونریز ملایان دانسته، پایان خود را حقیقتاً در ان می بینند.

در ضمن انکه، با توجه به سابقه ملایان در خیانت به میهن و توافق پنهانی این جمع حقیر با غرب بعنوان یک محفل برانداز در گذشته و در زمان موجودیت رژیم سابق، انان به حضور رضا پهلوی در میدان هدایت اپوزیسیون از این منظر نگریسته، حضور مؤثر او را در جامعه ازادیخواهی به جهت ایجاد تشکل و تولد یک هسته تصمیم ساز در جهت براندازی رژیم معنا کرده، از فعالیت او در میان اپوزیسیون بعنوان یک رهبر مدرن و اشنا با مفاهیم و الزامات دمکراسی سخت ترسیده اند.

انان در گذشته و پس از فروپاشی نظام سابق و در اغاز حکومت فعلی نیز از ادامه حضور و حیات ان پادشاه فقید واهمه داشته از حضور او میترسیده اند، امروز نیز همانگونه اندیشیده، وارث سلطنت را در قاب تصور خود رقیبی بالفعل دیده، از فعالیت با برنامه او در جهت کسب ازادی میهن و گسترش دمکراسی در ایران متوحش میگردند.

مردم ما سالها پیش از این به درست یا غلط و به دلائل عدیده از حکومت فردی عبور کرده، دیگر اینده خود را در ان نمی بینند، سعادت ایرانیان در ایجاد ساختاری ملی، دمکرات و قائل به حقوق مردم و اقوام ایرانی است که با عنایت به اعلامیه جهانی حقوق بشر، مسئولین منتخب ملت را در قاب زمان محدود و پاسخگو گرداند. نظامی که در ان از ادمهای زمینی بت نسازند و شایستگی های فردی مثل تخصص، اگاهی، درایت و توان مدیریت و خصائل نکوی بشری از جمله شجاعت، میهن پرستی، صداقت، پاکدامنی و حریت تضمین بقاء و ماندگاری بر مسند باشد، هر چند که باید انتخاب نوع و شیوه حکومت را در یک رفراندوم ازاد، حقیقی و تضمین شده با ارائه شیوه های مختلف حکومتداری به خود مردم سپرد و انتخاب ملت در این خصوص را حتی اگر مشروطه سلطنتی باشد فصل الخطاب و حجت بر همگان دانست. لذا در این لحظۀ مناسب از تاریخ میهن و با وجود اتمسفر مثبت حاکم بر جوامع خاورمیانه باید با کمک و استفاده از توان اقای رضا پهلوی بعنوان نمادی ملی به تشکیل ستادی راهبردی در خصوص اجتماع ازادیخواهان قائل به تغییر و مدافع حقوق مردم در قاب کنگره ملی همت گماشت و با ایجاد ان ستاد عملیاتی و تصمیم ساز به چالشی هدفمند در سطح جهانی با رژیم ملایان پرداخته، در گام اول با اعلام تحریم انتخابات از سوی ان کنگره راه فرار از فروپاشی را بر انان مسدود نموده، زمان را در خصوص بقاء از انان و هم پیمانانشان ربود.

ملت عزیز ایران در هم قدمی با فریب 57 صدمات جبران ناپذیری را ناخواسته به خود و کشور عزیزمان وارد کرده، در عین تحمل هزینه های فراوان، تجارب ارزشمندی را از ایجاد حکومت ملایان در طی سی سال گذشته کسب نموده که این تجربه گران حتماً چراغ راه اینده ملت خواهد شد. بقول مورخ اندیشمند مرحوم کسروی، ملت ایران از پس یک نوبت واگذاری حکومت به ملایان خواهید فهمید که راه اینده را باید چگونه ترسیم نماید و امروز همان روز موعودی است که باید در باهم بودن و اجتماع احاد ایرانیانِ حامل تفکرات و سلیقه های متفاوت در کنار هم معنا یافته، نجات و رهائی میهن را در الویت قرار داده، ایران عزیز را از این ورطه هولناک نجات دهیم.

در نبود موسوی عزیز و کروبی دلاور، رضا پهلوی تنها گزینه قابل اعتماد و تنها فرصت خیزش و رهائی ایران عزیز است، حاملان اختیارات نا محدود در مقابل عزم، اتحاد و اهداف عالی مردم ایران کاری از پیش نبرده اختیاری نخواهند داشت، انان مجبور به تمکین در مقابل امر ملت خواهند شد، ما مشکلات را در کنار هم و با هم بر طرف کرده، هر مانعی را از سر راه برداشته، درهای سعادت را در مقابل ایران خواهیم گشود. برگ برنده ما اتحاد است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016