یکشنبه 24 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار جزايری: تحريم من از سوی اتحاديه اروپا مضحک است، با سفارت انگليس برخورد شود، مهر

رئيس ستاد تبليغات دفاعی کشور قرار گرفتن نامش در ليست تحريم اتحاديه اروپا را يک کار بچگانه و مضحک خواند و خواستار آن شد که وزارت امور خارجه به سرعت در برابر اينگونه اقدامات که با لابی "صهيونيستی-انگليسی-آمريکايی" شکل می گيرد موضع گيری جدی کند.

سردار سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايری در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به قرار گرفتن نامش در فهرست تحريم اتحاديه اروپا، اظهار داشت: اقدام اتحاديه اروپا نقض دموکراسی و حقوق بشر مورد ادعای غربی هاست و از اين حيث اينگونه تحرکات اين اتحاديه محکوم است.

وی اضافه کرد: در عين حال به لحاظ شخصی اين اقدام اتحاديه اروپا را يک کار بچگانه و مضحک می دانم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون فرهنگی ستاد کل نيروهای مسلح خواستار آن شد که وزارت امور خارجه کشورمان بايد به سرعت در برابر اينگونه اقدامات که با لابی "صهيونيستی-انگليسی-آمريکايی" شکل می گيرد موضع گيری مناسبی داشته باشد.

وی تصريح کرد: هرگونه انفعال در برابر تحرکات ضد ايرانی دولت ورشکسته انگليس اجحاف در حق مردم ايران محسوب می شود.

به گفته جزايری هم اکنون وقت آن رسيده است که با سفارت انگليس در تهران به عنوان يک مرکز توطئه و جاسوسی برخورد لازم صورت گيرد.

وی در ادامه با بيان اينکه آمريکا و اروپا هنوز فکر می کنند دارای جايگاه دهه گذشته هستند در حاليکه واقعيتها برای آنها خوشايند نيست، گفت: درحال حاضر در بسياری از شهرهای اروپايی و آمريکايی مردم به حکومتهايشان "نه" می گويند بنابراين آنها بايد ببپذيرند دوره قلدرگری آنها سپری شده است و ملتها عليه آنها هستند.

گفتنی است، چهار روز گذشته سايت سفارت انگليس در ايران با اشاره به تحريم ۲۹ تن از مقامات کشورمان از سوی اتحاديه اروپا به بهانه نقض حقوق بشر، اسامی و تصاوير آنها را منتشر کرد که سردار جزايری هم جزء اين افراد بوده است.

سايت سفارت انگليس با بيان اينکه ۱۰ اکتبر اتحاديه اروپا بر بسط ليست ناقضان حقوق بشر در ايران که شامل تحريم می‌شوند به توافق رسيد، مدعی شده که اين نشانی از نگرانی جدی اتحاديه اروپا در خصوص وضعيت حقوق بشر در ايران است. اتحاديه اروپا نام اين ۲۹ نفر را به ليست اوليه ۳۲ نفره در آوريل ۲۰۱۰ اضافه کرده است.

اعلام شده دارايی اين افراد در اروپا مصادره شده و از اين پس اجازه ورود به اتحاديه اروپا را ندارند. اتحاديه اروپا اين ليست را به طور مداوم در دست بررسی خوانده و اعلام کرده که به جمع آوری سند عليه آن‌هايی که به زعم آنها به نقض شديد حقوق بشر مبادرت دارند ادامه می‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016