جمعه 29 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چاوز پس از انجام معاينات پزشكي در كوبا: بيماري سرطان من درمان شده است، ایسنا

رئيس‌جمهوري ونزوئلا چهار ماه پس از اينكه به منظور خارج ساختن تومور بدخيم تحت عمل جراحي قرار گرفت، اعلام كرد كه بر بيماري سرطان غلبه كرده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از خبرگزاري رويترز، هوگو چاوز، رئيس‌جمهوري ونزوئلا پس از آنكه از كشور كوبا وارد يكي از استان‌هاي غربي كشور خود شد، در سخناني خطاب به ونزوئلايي‌ها اظهار داشت: من اكنون بهبود يافته‌ام. چاوز جديد بازگشته است. ما به زندگي ادامه خواهيم داد.

اين در حالي است كه پزشكان و كارشناسان اعلام كردند كه حداقل براي بهبودي از بيماري سرطان به حداقل دو سال زمان نياز است.

چاوز پس از 13 سال رياست‌جمهوري در ونزوئلا اظهار داشته كه برنامه‌ريزي مي‌كند در انتخابات رياست‌جمهوري اكتبر 2012 كانديد شود و بر پيروزي‌اش در اين انتخابات تاكيد كرده است.

چاوز با اشاره غيرمتعارف به يكي از نقل‌ قول‌هاي كتاب انجيل، افزود: يك چهارپا راحت‌تر مي‌تواند از سوراخ يك سوزن عبور كند تا اينكه مخالفان در انتخابات پيروز شوند.

چاوز اعلام كرده كه مي‌خواهد دست‌كم براي يك دهه يا حتي دو دهه ديگر رهبري كشورش را ادامه دهد تا اصلاحات را كه شامل ملي‌سازي صنايع و تزريق درآمد نفت به پروژه‌هاي اجتماعي در محله‌هاي فقيرنشين شده، ادامه دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


چاوز كه يونيفرم نظامي سبزرنگي به تن داشت، خاطرنشان ساخت كه آزمايشاتي كه در طول هفته جاري در كوبا انجام داده، نشان دادند كه هيچ سلول سرطاني بدخيمي پس از انجام چهار دور شيمي درماني در بدن وي باقي نمانده است.

چاوز پس از آنكه به كليسايي در يك استان غربي ونزوئلا به منظور شكرگزاري رفت، در سخنراني ديگري خطاب به ونزوئلايي‌ها اظهار داشت: اين يك معجزه است كه من اينجا پيش شما هستم.

چاوز يكي از چند رهبر منطقه آمريكاي لاتين است كه معالجات سرطان را از سر گذرانده است. پيشتر روساي جمهور برزيل و پاراگوئه نيز بيماري سرطان خود را تائيد كرده و چند ماه پس از معالجات اظهار بهبودي كرده بودند.

چاوز پس از آنكه به سخنراني خطاب به ونزوئلايي‌ها پرداخت، عازم رانندگي در تپه‌هاي اطراف استان غربي ونزوئلا شد و حين رانندگي به هواداران خود دست تكان مي‌داد.

چاوز همچنين تاكيد كرد: لازم است كه من از اساس به منظور حفظ سلامتي‌ام و همراهي شما در وطن جديدمان عادت‌هاي خود را تغيير دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016