پنجشنبه 5 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری عوامل يک باند مافيايی در نفت، خبرآنلاين

انرژی - روز چهارشنبه طی يک عمليات برنامه ريزی شده در اهواز، نيروهای امنيتی و حفاظتی کشور موفق به کشف يکی از بزرگترين باندهای غيرقانونی خريدوفروش قطعات و تجهيزات نفتی شدند.


آذرجزايری: روز چهارشنبه طی يک عمليات برنامه ريزی شده در اهواز نيروهای امنيتی و حفاظتی کشور موفق به کشف يکی از بزرگترين باندهای غيرقانونی خريدوفروش قطعات و تجهيزات نفتی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اين گزارش، با همکاری صورت گرفته ميان برخی از مديران و کارکنان شرکت ملی حفاری و شرکت ملی مناطق نفت خيز جنوب با برخی عوامل بيرونی اين سازمان، کالا وتجهيزات حفاری از انبار اين شرکت ها به صورت کاملا قانونی و درخواست نياز، ترخيص و به جای ارسال به مناطق عملياتی در برخی از انبارهای اين افراد در پنج نقطه اهواز انبار می شده است.
برهمين اساس گفته می شود اين کالاها پس از جمع آوری در انبارهايی در مناطقی چون ملی راه ،پنج نخل ،کوی ملت و حصيرآباد اهواز،مجددا به شرکت ملی حفاری و شرکت ملی مناطق نفت خيز جنوب فروخته می شده است.
درعين حال تاکيد می شود برخی از اين کالاها نيز که بيشتر در بخش حفاری مورد استفاده قرار می گيرند به بخش خصوصی فعال در اين بخش نيز فروخته شده است.
به هرحال در شرايط فعلی با کشف ۵ انبار اين افراد که البته چند تن از آنان در حال حاضر دستگير و در حال بازجويی هستند،۱۰ کانتينر کالا و تجهيزات حفاری کشف شده که همه اين تجهيزات در کارگاه شماره ۸ شرکت ملی حفاری پلمپ شده اند.
دراين بين بازجويی از عوامل دستگير شده ادامه دارد و پيش بينی می شود طی روزهای آينده افراد زيادی به عنوان هم دستان اين گروه دستگير و بازجويی شوند.
براساس برآوردهای صورت گرفته گفته می شود بيش از ۱۰ سال است که اين گروه با ظاهری کاملا قانونی اجناس را ترخيص و مجددا بفروش می رسانند.
گفته می شود ۸۰ درصد تجهيزات کشف شده متعلق به شرکت ملی حفاری و مابقی مربوط به شرکت مناطق نفت خيز جنوب است.
اين درحالی است که براساس پيگيری خبرنگار خبرآنلاين مسوولان شرکت ملی حفاری ايران با تاييد اين خبر و تشريح برخی از جزييات آن حاضر به ارائه توضيحات بيشتر و درج نام خود نشدند.جزييات بيشتر اين کشف در روزهای آتی منتشر خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016