چهارشنبه 11 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه ۲۴۰ نماينده نمايندگان مجلس در حمايت از سپاه پاسداران و نيروی قدس، فارس

۲۴۰ نفر از نمايندگان مجلس با امضای بيانيه‌ای،‌اعلام کردند نهادهای انقلابی سپاه پاسداران به ويژه نيروی قدس با اشراف همه جانبه و دقيق اطلاعاتی از روند تحولات، توانسته اند از دستاوردهای انقلاب پاسداری کند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ۲۴۰ نفر از نمايندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بيانيه‌ای از سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی حمايت و اعلام کردند که همواره استکبار و سرکرده آن آمريکای جهانخوار از نيروی مستقل هر کشور دارای استقلال به شدت عصبانی و نگران است چه رسد به سپاه پاسداران که مدافع نظام و انقلاب اسلامی ايران است.

متن کامل اين بيانيه که محمد دهقان عضو هيئت رئيسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذيل است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم‌الله الرحمن الرحيم
ما امضاکنندگان اين بيانيه به نمايندگی از ملت رشيد و انقلابی و بصير و ولايتمدار ايران از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ويژه نيروی قدس با اشراف همه جانبه ودقيق اطلاعاتی و درک عميق و درست از روند تحولات و رخدادهای منطقه‌ای و بين‌المللی و ماهيت توطئه‌ها و فتنه‌ها و تهديدات زنجيره‌ای دشمنان توانسته است از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کرده و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور در راستای حفظ امنيت و منافع ملی و راهبردی نظام و ميهن اسلامی را تدوين کند، قدرشناسی و حمايت همه جانبه خود را اعلام می‌کنيم.

ما می‌دانيم که همواره استکبار و سرکرده آن آمريکای جهانخوار از نيروی مستقل هر کشور دارای استقلال به شدت عصبانی و نگران است چه رسد به سپاه پاسداران که مدافع نظام و انقلاب اسلامی ايران است.

ما همواه شاهد توطئه‌ها و جنگ روانی ناجوانمردانه آمريکا و همدستانش بوده‌ايم و می دانيم که از اين پس اين نهاد دفاع مقدس مورد تهاجم مستکبرين و زورگويان قرار خواهد گرفت.

به آمريکا و همدستانش هشدار می‌دهيم که هر آنچه عليه فرزندان پاسدار ارزش‌های اسلامی بيشتر تبليغ کنند، حمايت همه جانبه و در حال افزايش ملت بزرگ ايران را از سپاه و نيروهای مسلح بيشتر خواهد ديد.

مطمئن هستيم حاکمان آمريکا و انگليس نمی‌توانند بحران همه جانبه در درون کشورهای خود و خشم ۹۹ درصدی از مردم خويش را با اين فرافکنی‌ها چاره کنند و بهتر است به خواسته‌های ملت خود پاسخ دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016