جمعه 13 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسناد اقدامات آمریکا امروز به سفیر سوئیس و بان کی مون ارائه می شود، مهر

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: امروز در سالگرد 13 آبان با احضار سفیر سوئیس اسناد مربوط به تروریست بودن آمریکا را به وی تسلیم خواهیم کرد و سفیر ایران در سازمان ملل نیز این اسناد را به دبیرکل سازمان ملل می دهد تا طبق کنوانسیون مربوطه در اختیار همه اعضا قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر سعید جلیلی در ادامه سخنان خود در جمع تجمع کنندگان مقابل لانه جاسوسی آمریکا با اشاره به نهضت تسخیر وال استریت در آمریکا گفت: ما از این فضا استفاده خواهیم کرد و به خاطر اقدامات تروریستی ، آمریکا را تحت تعقیب قرار می دهیم.

وی بحث درباره اقدامات تروریستی آمریکا را تازه ندانست و گفت: دو سال پیش اسنادی درباره جنایات تروریستی آمریکا به وزارت خارجه این کشور و سازمان ملل داده ایم و از همین رو سناریو اخیر آمریکا علیه ایران را رفتاری انفعالی برای فرار به جلو می دانیم.

جلیلی ادامه داد: ما علاوه بر آنکه که از رفتار آمریکا در حمایت و مدیریت گروههای تروریستی ارائه کرده ایم امروز اسناد متقنی برای فرد فرد کسانی که در اقدامات تروریستی در منطقه دست داشته اند داریم و می توانیم نشان دهیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی یکی از اسناد را مربوط به کسانی عنوان کرد که در فهرست تحریم های آمریکا قرار دارند و توسط برخی گروهها در لیست ترور قرار می گیرند و گفت: چه رابطه ای می توان بین ترورها و تحریم ها دید بجز اینکه تروریست ها را خود آمریکا هدایت می کند تا کسانی که در برابر آمریکا هستند از بین ببرد.

وی ادامه داد: اسنادی وجود دارد که نه تنها حذف افراد در برنامه های تروریست ها وجود داشته بلکه آنها بدنبال این هستند که با مدیریت آمریکا علیه تاسیسات زیرساخت های یک ملت نیز اقداماتی را در دستور کار قرار دهند.

جلیلی همچنین با اعلام این خبر که امروز در سالگرد 13 آبان با احضار سفیر سوئیس اسناد مربوط به تروریست بودن آمریکا را به وی تسلیم خواهیم کرد و همچنین سفیر ما در سازمان ملل این اسناد را به دبیرکل سازمان ملل می دهد تا طبق کنوانسیون مربوطه این اسناد در اختیار همه اعضا قرار گیرد گفت: ما این حق را برای خود محفوظ می دانیم که قوه قضائیه کشور مان این پرونده ها را پیگیری و تا فرجام آن این پیگیری ها ادامه یابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز موج 99 درصدی جامعه جهانی اجازه سیاست های استکباری به آمریکا نمی دهد گفت: دیگر امروز متهمان نمی توانند در موضع مدعی قرار گیرند و به خاطر اینکه دشمن مستاصل شده است چاره ای جز تزویر ندارد.

وی به حوادث سال 88 در کشور اشاره کرد و گفت: آتش فتنه ای که آنها افروخته بودند با حماسه 9 دی و 22 بهمن فرو نشست و امروز می بینیم که مقابله با استکبار در تمام منطقه فراگیر شده است.

وی افزود: امروز سیل بیداری اسلامی به پشت خیمه گاه دشمن رسیده و انها چاره ای جز تزویر ندارند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی به توصیه های مسئولین آمریکایی برای ترور سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: آنها فکر می کنند می توانند با ترور یک نفر جلوی حرکت یک ملت را بگیرند ولی همین نشان می دهد که آنها ظرفیت انقلاب اسلامی را نشناخته اند.

وی خطاب به دولتمردان آمریکایی گفت: آنچه شما در 30 سال گذشته از جنگ افزار داشته اید قابل قیاس با ایران نبود ولی نتوانستید مانع حرکت انقلاب اسلامی شوید و امروز نیز متحدان شما یک یک توسط ملت ها سرنگون می شود و باز هم نمی توانید از منافع نامشروع خود دفاع کنید.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: بی شک این امر ناشی از قدرت نرم اندیشه اسلام ناب محمدی بوده و به واقع مشخص شد که با سلاح سرد نمی توانید به جنگ اندیشه بروید.

وی به ورود غرب در عرصه جنگ نرم بر علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: اگر شما را در جنگ سرد با قدرت نرم خود شکست دادیم در جنگ نرم به طریق اولی شما را شکست خواهیم داد و این میراث بزرگ امام راحل است.

جلیلی در ادامه بخش هایی ازآخرین پیام امام (ره) را به مناسک حج قرائت کرد و افزود: آمریکا بداند 99 درصد جامعه جهانی در برابر او ایستاده اند و مبارزه جبهه حق با باطل با پرچمداری اسلام آغاز شده و تا سرنگونی استکبار جهانی ادامه پیدا خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016