دوشنبه 16 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صالحی، وزير امور خارجه: برنامه ريزی برای افزايش حجم مبادلات ايران و روسيه تا ۱۰ ميليارد دلار، مهر

وزير امور خارجه در ديدار سفير روسيه حجم مبادلات تجاری بين دو کشور را با توجه به ظرفيتهای بسيار بالای ايران و روسيه کافی ندانست و افزود: دو کشور می توانند در زمينه های مختلف اعم از سياسی، اقتصادی،تجاری، فرهنگی، نفت و گاز و ساخت نيروگاه همکاريهای خود را توسعه دهند و حجم روابط را از ميزان فعلی به ده ميليارد دلار در سال افزايش دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، لئون جاگاريان ، سفير جديد فدراسيون روسيه در جمهوری اسلامی ايران امروز يکشنبه در ديدار با علی اکبر صالحی وزير امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تسليم کرد.

علی اکبر صالحی در اين ديدار ضمن اشاره به روابط خوب فيمابين، حجم مبادلات تجاری بين دو کشور را با توجه به ظرفيتهای بسيار بالای ايران و روسيه کافی ندانست و افزود: دو کشور می توانند در زمينه های مختلف اعم از سياسی، اقتصادی،تجاری، فرهنگی، نفت و گاز و ساخت نيروگاه همکاريهای خود را توسعه دهند و حجم روابط را از ميزان فعلی به ده ميليارد دلار در سال افزايش دهند و اين آمادگی در جمهوری اسلامی ايران وجود دارد.

وزير امور خارجه کشورمان نيروگاه بوشهر را نماد همکاری بين ايران و روسيه دانست و افزود: دو کشور ايران و روسيه در زمينه های مسائل منطقه ای و بين المللی می توانند تبادل نظر و همکاريهای خوبی داشته باشند و از آن استقبال می کنيم.

لئون جاگاريان سفير جديد روسيه نيز در اين ديدار ضمن اشاره به ملاقات روسای جمهور ايران و روسيه در آستانه قزاقستان، آنرا مرحله جديدی در روابط ذکر کرد و گفت: کشورش برای همکاری در زمينه های دوجانبه، منطقه ای و بين المللی آمادگی دارد و بايد از ظرفيت های موجود بين دو کشور در جهت توسعه همکاريها استفاده کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016