سه شنبه 17 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آريا آرام‌نژاد، آهنگ‌ساز و خواننده جوان با يورش مأموران وزارت اطلاعات بازداشت شد (+ ویدئو)

بر اساس گزارشات رسيده از منابع استان مازندران آريا آرام نژاد آهنگ ساز و خواننده جوان هوادار جنبس سبز، ساعاتی قبل با يورش پنج مامور وزارت اطلاعات استان مازندران بازداشت شده است.

آريا آرام نژاد که برای پيگيری پرونده محکوميت خود به دادگاه تجديد نظر استان مازندران واقع در ساری مراجعه کرده بود، پس از بازگشت به منزل با يورش ماموران امنيتی بازداشت و به مکان نا معلومی انتقال داده شد.

بنا به اين گزارش اين دستگيری همراه با ضرب شتم اين آهنگساز جوان و دستبند زدن در داخل خانه توسط ماموران اطلاعات شهرستان بابل صورت گرفت .گفتنی است ماموران امنيتی ضمن تفتيش منزل بخشی از دست نوشته های آريا و مدارک کاری و همچنين کامپيوتر شخصی او را نيزتوقيف کرده و با خود بردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آريا آرام نژاد آهنگ ساز خوش ذوق و نام آشنای هوادار جنبش است که پس از حوادث عاشورای ۱۳۸۸ ترانه‌ای با عنوان علی برخيز ارائه کرد. وی چندی پس از انتشار اين ترانه که با استقبال خوبی از سوی مردم و مخاطبان مواجه گرديده بود، توسط اداره اطلاعات بابل در ۲۶ بهمن ماه ۱۳۸۸ به اتهام اقدام عليه امنيت ملی دستگير شد. او پس گذراندن نزديک به ۵۰ روز انفرادی و زندان که تمام اين مدت را در بند انفرادی زندانهای متی‌کلا شهرستان بابل و بازداشتگاه اداره اطلاعات شهرستان ساری سپری کرده بود، به قيد وثيقه آزاد و در دادگاه انقلاب شهرستان بابل به نه ماه حبس تعزيری محکوم شده بود. دادگاه تجديد نظر در حال بررسی پرونده فعالين سبز شهر بابل است که تا کنون نتيجه دادگاه مشخص نگرديده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016