پنجشنبه 19 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس مجلس: قوه قضائيه و کميسيون امنيت ملی مجلس پيگير تصرف باغ قلهک هستند، مهر

رئيس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعيت باغ قلهک و تصرف دولت انگلستان در آن گفت: قوه قضائيه کميسيون امنيت ملی مجلس هم اکنون در حال پيگيری اين موضوع هستند و بايد وضعيت آن را روشن کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به استان سمنان علی لاريجانی رئيس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حاشيه ديدار با نخبگان و مديران اين استان در جمع خبرنگاران در خصوص تلاش جامعتين برای ايجاد وحدت در ميان اصولگرايان گفت: معتقدم تلاش هايی که توسط جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم انجام می شود معقول است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: حضور آيت الله مهدوی کنی و آيت الله يزدی برای وحدت بيشتر اصولگرايان کار درست و صحيحی است چرا که همواره بايد محور همه اقدامات روحانيت و افرادی که سابقه اصيل و انقلابی دارند، باشند.

رئيس مجلس شورای اسلامی با تاکيد بر اينکه محوريت جامعتين به نفع حرکت سياسی و بلوغ جامعه است گفت: اميدوارم تلاش های جامعتين به نتيجه برسد.

لاريجانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اينکه بسياری معتدند اصولگرايان اکثريت مجلس آينده را بر عهده می گيرند گفت: من رجال الغيب نيستم و نمی توانم نظری بدهم.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اينکه آيا تهديدها را منتفی می دانيد گفت: نبايد هيچگاه تهديدها را منتفی دانست بلکه معتقدم ما نبايد اين گونه تهديدها را جدی بگيريم.

لاريجانی افزود: ظرفيت های موجود در جمهوری اسلامی ايران و تحولات کنونی در منطقه به هيچ وجه اجازه نمی دهد تهديدهايی که بر عليه ايران با صدای کلفت بيان می شود محقق شود. البته همواره ملت ايران بايد بر مواضع سرافرازانه خود بايستد.

وی تصريح کرد: تهديدات غربی ها به اندازه سر و صدای آن جدی نيست.

رئيس مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص وضعيت باغ قلهک و تصرف دولت انگلستان در آن گفت: قوه قضائيه و کميسيون امنيت ملی هم اکنون در حال پيگيری اين موضوع هستند و بايد وضعيت آن را روشن کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016