پنجشنبه 19 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

از بال هواپيمای ايران اير بنزين می چکيد، مسافران فهميدند! خبرآنلاين

حوادث - هواپيمای ايران اير که قرار بود ساعت ۱۳:۱۰ به وقت کوآلامپور به مقصد تهران حرکت کند در فرودگاه کوآلامپور زمين گير شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرآنلاين، چند دقيقه پيش از پرواز و زمانی که مسافران در هواپيما نشسته و منتظر پرواز بودند، ناگهان يکی از مسافران متوجه نشت مشهود بنزين از يکی از بال های هواپيما می شود و اين مساله را با ناباوری به مهمانداران منتقل می کند، مهمانداران با ديدن اين وضعيت، خلبان را در جريان می گذارند و با تاييد صحت اين مشکل، پرواز لغو می شود و تا لحظه تنظيم اين خبر( ساعت ۱۶ به وقت کوآلالامپور - ۱۱:۳۰ به وقت تهران) همچنان مسافران در هواپيما در انتظار پرواز نشسته اند و خلبان و مسوولان پرواز هم از دادن هرگونه پاسخ و توضيح خودداری می کند.

اينکه چنين نقص فنی مشهودی که می توانست پرواز ۸۴۱ ايران اير را با فاجعه ای بزرگ رو به رو کند چگونه از چشم مهندسان فنی پرواز دور مانده است و چگونه يک مسافر اين نقص را لحظاتی پيش از پرواز کشف کرد، سوالات بی جوابی است که مسلما مسوولان ايران اير به راحتی نخواند توانست پاسخگوی آن باشند.

اين پرواز پس از سه ساعت تاخير در ساعت ۱۲ به وقت تهران ( ۱۶:۳۰ به وقت محلی) کوآلالامپور را به مقصد تهران ترک کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016