جمعه 20 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جبهه پايداري ارتباطي با مشايي ندارد، ایلنا

ایلنا: عضو موسس جبهه پایداری گفت: ارتباطی با آقای مشایی نداریم و برخی از گفتارهای ایشان را خلاف خط و مشی کلی انقلاب و تدابیر رهبری دانسته و همین را یکی از آسیب‌های اصلی دولت می‌دانیم، دولتی که در تاریخ کشور ما ارزش‌هایی را مطرح کرد و خدمات بی‌سابقه دارد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، علي اصغر زارعی در نخستین همایش انتخاباتی جبهه پایدای در استان تهران، در پاسخ به سوالی درباره تابعیت دوگانه آقا تهرانی گفت: ايشان مدت قابل توجهی را در خارج از کشور و در آمریکا بودند و بسیاری مدارج علمی را در آنجا طی کرده‌اند و هم زمان امام جمعه نیویورک بودند و برای حل و فصل مسائل نمایندگی داشتند.

وی افزود: معمولا این گونه است کسانی که برای تحصیل به کشوری می‌روند کارت اقامت دریافت می‌کنند، ما از این نوع کارت‌ها برای افغانی‌هایی که در کشورمان حضور دارند به ازای دریافت یک مبلغ صادر می‌کنیم.

زارعی تاکید کرد: این کارت با کارت تابعیت فرق دارد، کارت اقامت بعد از خروج بیش از یک سال از کشور امریکا باطل می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این نماینده مجلس با اشاره به حواشي مربوط به حضور مشايي در دولت گفت: این حواشی مشکلاتی را برای دولت پیش آاورد و عمده اتفاقاتی که در حواشی دولت پیش آمده است را از این فرد می‌دانیم، ما دولت را در خدمات رسانی و اجراي تدابیر رهبری و وعده‌هایی که به مردم داده حمایت می‌کنیم، اما در مرزهایی که به تبعیت از ولایت بر می‌گردد تایید نمی‌شود.

وي افزود: اتهاماتي كه درباره ارتباط جبهه پایداری با جريان انحرافي نادرست است، زیرا جبهه پایداری از زمانی شکل گرفت که این نوع انحرافات در دولت مطرح شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016