جمعه 20 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

القاعده از دستيابي اين سازمان به تسليحات خطرناك در ليبي خبر داد، ایسنا

يكي از مقام‌هاي سابق القاعده در مراكش از دستيابي اين تشكيلات به تسليحات خطرناك در ليبي خبر داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نوشته روزنامه عربستاني الرياض، مختار بلمختار، معروف به خالد ابوالعباس، يا بلعور، از اعضاي ارشد القاعده و امير سابق امارت "الصحراء" در مراكش در گفت‌وگو با يك منبع موريتاني فاش كرد كه تشكيلات القاعده پس از سقوط نظام معمر قذافي، ديكتاتور مخلوع ليبي، به سلاح‌هاي خطرناك در اين كشور دست يافته است.

وي افزود: چيزي كه مهم است اين است كه اعضاي جنبش از اين سلاح برخوردارند و استفاده القاعده از سلاح هاي ليبي در اين شرايط امري طبيعي است.

بلعور در ادامه گفت: تنها به شرطي كه فرانسه از افغانستان عقب نشيني كند، دو گروگان فرانسوي را كه چند ماه قبل در نيجر دستگير شده بودند آزاد مي‌كنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين حال، وزارت دفاع آمريكا (پنتاگون) نيز بار ديگر نسبت به دستيابي القاعده به سلاح‌هاي تاكتيكي و استراتژيك در ليبي ابراز نگراني كرد.

اين وزارتخانه همچنين تاكيد كرد: به رغم عدم جود نيروهاي آمريكايي در ليبي تحقيقات در خصوص سرنوشت اين سلاح‌ها ادامه خواهد يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016